مدیرعامل شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از ۷ لغایت ۱۲ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛هادی نیک فطرت اظهار کرد: این نمایشگاه برای هشتمین بار در استان قزوین با مشارکت تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف از استان‌های آذربایجان شرقی، قم، اصفهان، کردستان، یزد، گلستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، گیلان، خراسان رضوی، قزوین و تهران  با حضور بیش از ۵۰ مشارکت‌کننده در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع به مدت ۶ روز برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افزود: فرش دستباف ایران علاوه بر اینکه با اقتصاد خانواده‌ها گره‌خورده است در اقتصاد کشور نیز نقش مهمی دارد و  از دیرباز به‌عنوان هنری اصیل در خانواده‌های ایرانی حائز اهمیت بوده و نمایشگاه فرش دستباف به‌عنوان یک رویداد مهم اقتصادی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد.

وی تصریح کرد: ازجمله اهداف برپایی این نمایشگاه می‌توان به آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ترویج و توسعه صنعت فرش دستباف، ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف‌کننده و تولیدکننده اشاره کرد.

نیک فطرت در پایان یادآور شد: هشتمین نمایشگاه فرش دستباف در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صداوسیما از ساعت ۱۵.۳۰ الی ۲۱.۳۰ آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.