سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

امنیت کشور مدیون جانفشانی های شهدا و ایثارگران است

استاندار کرمانشاه گفت: ثبات و امنیتی که کشور دارد محصول جانفشانی ها و جانبازی های شهدا و ایثارگران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رازانی در دیداری که همراه با مشاور عالی استاندار و مدیران بنیاد شهید و امور جانبازان استان از خانواده های معظم شهدا داشت گفت: انقلاب اسلامی به واس طه جانفشانی های شهدا و ایثارگران تاکنون پایدار و با اقتدار باقی مانده است و همه وظیفه داریم که به تجلیل و تکریم از خانواده های این عزیزان بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: منطقه خاورمیانه هم اکنون در یک بحران جدی به سر می برد و کشورهای همسایهدچار ناامنی های گسترده هستند. در این میان اگر کشور ما از آرامش برخوردار می باشد به لطف جانفشانی های فرزندان رشید این ملت است.

استاندار کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: این اقتدار در منطقه باید همچنان تداوم داشته باشد زیرا اگر دشمنان احساس کنند ما ضعیف شده ایم لحظه ای در آسیب زدن به کشور درنگ نمی کنند.

دکتر رازانی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در وصیت نامه این شهیدان دنیایی از مفاهیم و مسایل والاجاری است که نشان از معرفت و عرفان عمیقاین عزیزان دارد.

وی همچنین بیان کرد: در این دیدارها از نزدیک مشاهده می کنیم که خوشبختانه در میان خانواده های شهدا همان روحیه، منش والا و ارزش های دهه اول انقلاب جاری است که جای تقدیر بسیار دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کرمانشاه ، امنیت ، کشور ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.