کرمانشاه؛

اطلاع سانی و پوشش خبری مناسب از مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه

مسئول فناوری اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب از مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه به عمل آمده است.

اطلاع سانی و پوشش خبری مناسب از مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه ؛حسین قربانی در حاشیه سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن کریم گفت : در خصوص تهیه تجهیزات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این دور از مسابقات کشوری تمهیدات بسیاری اندیشیده شد.

وی افزود: در این راستا ۴۲ دستگاه لب تاپ «سیستم کامپیوتر» برای برگزاری مسابقات معارف در ۲ مرکز برگزاری خواهران و برادران در نظر گرفته شد که از این تعداد ۳۲ دستگاه در تالار انتظار و ۱۰ دستگاه در مجتمع فرهنگی بعثت تهیه و تدارک دیده شد.

قربانی خاطر نشان کرد: برای تامین خدمات بهتر ۵ خط اینترنت برای پخش زنده مسابقات در سایت قرآن و رادیو قرآن جهت اطلاع رسانی مناسب و تسریع در اعلام نتایج مسابقات به علاقمندان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تدابیر از قبل اندیشیده شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های لازم نیز ۱۵ دستگاه کامپیوتر برای اتاق داوران مطرح و بین المللی تدارک دیده شد و نیز ۱۵ دستگاه ال. سی. دی که با توجه به نحوه داوری‌ها و آیین نامه جدید مسابقات امسال مبنی بر قضاوتهای داوری ها بر اساس شنیدار قرائت ها دراتاق داوران ۴ دستگاه نصب شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، اطلاع ، پوشش ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.