سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حنطه: حسن‌زاده زیر قولش زده است

سرمربی استقلال اهواز گفت: حسن‌زاده زیر حرفش زده و امیدوارم دیده باشد که داور در بازی امروز با ما چه کرد.

حنطه سرمربی محروم استقلال اهواز پس از انجام بازی معوقه‌اش مقابل نفت تهران به خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازیکنان من با این موجودی‌هایی که دارند عملکرد خوبی داشتند و موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردند. باید عملکرد داوران هم آنالیز شود. به طور مثال در این بازی دو پنالتی 100 درصد ما گرفته نشد. به نظر من نباید این‌گونه برای تیم ما سوت زد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه 9  بازیکن از ما جدا شده‌اند اما من به حدی شجاع هستم که با این جوانان توانستم مقابل تیمی که سهمیه آسیایی دارد این‌گونه بازی کنم. اگر بتوانیم 6 بازیکن خوب در نیم‌فصل جذب کنیم می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

حنطه در خصوص محرومیت سه جلسه‌ای خود هم گفت:‌ اگر تصویر من را می‌دیدید می‌فهمیدید که کرمانشاهی با قضاوتش چه بلایی سر من آورد. خوشبختانه فیلم بازی و حراست موجود است و می‌شود آن را پیگیری کرد.

وی در ادامه افزود: حسن‌زاده امور من را به تاج تحویل داد اما بعد از صحبتی که با تاج داشتم زیر حرف خودش زد و به قول خود عمل نکرد، امیدوارم حسن‌زاده این تصمیمات را در مورد بدهی تیم‌ها هم بگیرد و امیدوارم امروز دیده باشد که داور با ما چگونه رفتار کرد.

امیدوارم خدای بالای سرم انتقام همه این‌ها را بگیرد سرمربی استقلال اهواز در پایان گفت: تیم من توانایی بالایی دارد و اگر مشکلات حل شود می‌توانیم از سقوط نجات یابیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، حنطه ، داوران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.