دیدار تیم های نفت تهران و استقلال با برتری یک بر صفر نفتی ها پایان یافت.

صحبت های بازیکنان نفت و استقلال اهواز پس از بازیبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های نفت تهران و استقلال با برتری یک بر صفر نفتی ها پایان یافت.   

غلامی: امروز تفریحی بازی کردیم

محمد غلامی در پایان بازی مقابل نفت تهران در گفتگو با گفت:من رضایت نامه ام را از مسئولان تیم استقلال اهواز دریافت کرده ام و این بازی برای من حکم یک بازی تفریحی داشت.

وی ادامه داد :علیرغم قول هایی که به من و سایر بازیکنان داده شد هنوز یک در صد هم پول دریافت نکرده ام و بعد از این بازی از این تیم جدا می شوم.

وی افزود: پیشنهاد ای زیادی از سایر تیم های لیگ برتری داشتم اما به استقلال اهواز آمدم و امروز پس از جدایی به دیگر پیشنهاد های لیگ برتری فکر می کنم اما مسئله ای که واضح است تیم استقلال اهواز با این شرایط درست نمی شود.

غلامی افزود: با در خواست ملکی مالک باشگاه پیشنهاد گسترش فولاد را رد کردم و به این تیم پیوستم و در حال حاضر از تیم استقلال اهواز چک های زیادی را گرفته لام و منتظر نقد شدن آنها هستم اما فعلا از این تیم شکایت نمی کنم اما چه من باشم و چه نباشم استقلال اهواز با این شرایط سقوط می کند.

امیری:پرسپولیسی‌ها به من پیشنهادی ندادند

مهاجم تیم نفت تهران گفت:با نفت قرارداد دارم و هر تصمیمی از سوی مسئولان نفت لازم اجرا است.
 
 مهاجم تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: تیم فوتبال استقلال اهواز کاملا تیم جوان و یک دستی است و اما امروز همه دیدند چقدر خوب فوتبال بازی می‌کند و اما همه دیدند موقعیت خوبی را ازدست می‌دهند.  داوری مشکلی خاصی نداشت و به بخوبی بازی را قضاوت کرد.

وی در پایان درباره پیشنهاد پرسپولیس بیان کرد: هیچ صحبتی با من انجام نشده است و من با تیم نفت قرارداد دارم و هر تصمیمی از سوی مسئولان نفت لازم اجرا است.
 
آشوری: پست هافبک دفاعی نیاز به تقویت دارد

هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال اهواز اظهار کرد:  اعتقاد دارم ما بازیکنان فوتبال خوبی را انجام دادیم، ولی عدالت رعایت نشد و اگر اتفاقات روی دروازه  به ثمر می‌نشست نتیجه چیز دیگری می‌شد و در طول بازی ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.
 
آشوبی در پایان گفت: این تیم باید در پست هافبک هجومی تقویت شود.

حمدی نژاد : مشکلات مالی نفت حل می شود 

وحید حمدی نژاد پس از دیدار نفت مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. شاید خیلی ها فکر می کردند به دلیل قعر نشینی  استقلال اهواز  کار آسانی داشته باشیم اما دیدید که حریف بازی خوبی انجام داد و موقعیت های زیادی به دست آورد. فکر می کنم فرق ما با آنها نداشتن امکانات بود. البته ما هم در زمان هایی این مشکلات را داشتیم اما  اهوازی ها در کل خوب بازی کردند.
 
وی افزود :مشکلات مالی در همه تیم ها وجود دارد و نفت هم از این قاعده مستثنی نیست. امیدوارم  با صحبت هایی که  مسئولان با بازیکنان داشته اند به زودی مشکلات حل شود. بازیکنان نفت بازیهای خوب خود را ادامه  داده و نفت را به بالای جدول می رسانند.
 
کاپیتان نفت درباره شایعات منتشر شده پیرامون جدایی برخی بازیکنان از نفت گفت:شایعات درباره بازیکنان ما زیاد است. ما با تیم مان قرارداد داریم. خوشبختانه بازیکنان با نفت مشکلی ندارند. منصوریان طبق صحبت هایی که کرده به هیچ تیمی بازیکن نمی دهد. البته شاید چند بازیکن هم جذب کنیم.

مطهری: غیبت جهانبخش در تیم امید احساس نمی‌شود

مهاجم تیم نفت تهران گفت: تیم امید به سازمان خوبی دست یافته  و غیبت جهانبخش در تیم ملی امید احساس نمی‌شود.

ارسلان مطهری مهاجم تیم نفت  تهران اظهار کرد: ما امروز  بازی بسیاری سختی را داشتیم و همچنین استقلال اهواز تیم جوانی است و آنها تیم خوبی بودند.
 
وی ادامه داد: صحبتی با  تیم فوتبال استقلال تهران نداشته‌ام  و تا زمانی که قرارداد دارم  پایبند نیز هستم و پاسخی به درخواست آنها ندادم و استقلال را از کودکی دوست داشتم.

وی درباره احتمال بازی نکردن جهانبخش بیان کرد: تیم امید به سازمان خوبی دست یافته و غیبت چند بازیکن چندان احساس نمی‌شود چرا که بازیکنان دیگر جای خالی آنها را پرکرده و حتی در صورت بازی نکردن جهانبخش و آزمون در مسابقات قهرمانی آسیا سایر بازیکنان برای قهرمانی این تیم تمام تلاش خود را بکار می گیرند.

نظری: نفت مدعی را غافلگیر کردیم

محمداسماعیل نظری بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز اظهار کرد: با این بضاعت و مشکلاتی که  داشتیم،  توانستیم دیدار خوبی را مقابل تیم نفت مدعی انجام دهیم و شکست دادن این حریف کار چندان سختی نبود.
 
وی در خصوص کوبیدن بطری آب به زمین بیان کرد: پس از تعویض شدن از بازی، به علت عصبانیتی که از عملکرد نه چندان مناسب خود داشتم این عکس العمل را نشان دادم و می‌توان گفت در فوتبال این مسائل طبیعی است.

نظری افزود: حتم دارم اگر دقت لازم را در موقعیت‌های از دست رفته انجام می‌دادیم می‌توانستیم قدرت خود را به تیم‌های بالای جدول نشان دهیم. 
 
وی درپایان افزود: عصبانیت در فوتبال طبیعی است و سردی هوا آن را افزایش داده بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: غلامی ، استقلال ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار