سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوپرلیگ بسکتبال

شکست آینده‌سازان میهن در غیاب «یاغی»

تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان در خانه 64 بر 62 مغلوب ثامن مشهد شد. اسلاوکو سنتر اصفهانی‌ها در این دیدار هم غایب بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان و ثامن مشهد از هفته سیزدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران ساعت 16 امروز در اصفهان آغاز شد. 

آینده‌سازان میهن که این روزها شرایط سختی دارد، بازی را بسیار خوب آغاز کرد و 20 بر 13 در کوارتر نخست به برتری رسید اما در وقت دوم بازی همه چیز دگرگون شد و ثامنی‌ها با یک بازی خوب 23 بر 10 مقابل میزبان برنده شدند تا نیمه نخست را 36 بر 30، برنده به رختکن بروند. 

در نیمه دوم هم دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند اما این تیم ثامن مشهد بود که به لطف تجربه بالای بازیکنانش در نهایت 64 بر 62 میزبان خود را شکست داد.

اسلاوکو، سنتر مونته‌نگرویی (با تابعیت صربستانی) آینده‌سازان میهن در این دیدار هم غایب بود. این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش تمرینات و بازی‌های تیمش را ترک کرده است. 

علی‌رغم کسب این نتیجه، ثامن مشهد و آینده‌سازان میهن اصفهان از رتبه‌های پیشین خود در جدول رده‌بندی تکان نخوردند و به ترتیب با 19 و 15 امتیاز در رتبه‌های هفتم و نهم جدول باقی ماندند. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.