تیم بسکتبال شیمیدر تهران درحالی که تا کوارتر پایانی از نیروی زمینی عقب بود، در پایان به برتری 58 بر 51 رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و نیروی زمینی تهران در حالی ساعت 16 در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد که شیمیدر از وجود فرید اصلانی به دلیل مصدومیت محروم بود. 

نیروی زمینی بازی را بسیار خوب آغاز کرد و 21 بر 16 در پایان 10 دقیقه نخست به برتری رسید. در وقت دوم بازی پایاپای شد و شیمیدر با حساب 14 بر 12 این وقت را به نام خود ثبت کرد اما این شاگردان محمدرضا اسلامی بودند که در پایان نیمه نخست 33 بر 30 برنده به رختکن رفتند. بازی خوب وحید دلیرزهان، دانیال دانش‌دوست، صالح فروتن و حسین رحمتی در این نیمه کار را بر شیمیدر سخت کرده بود. 

با آغاز  کوارتر سوم، نیروی زمینی دفاع زون را در دستور کار خود قرار داد و بازهم ابتکار عمل را به دست گرفت تا 14 بر 7 به برتری برسد و در مجموع 47 بر 37 پیش باشد. کار شیمیدر در کوارتر چهارم با پنج فوله شدن سجاد مشایخی گره خورد اما فرید اصلانی که رحمتی‌پور ناچار شد در وقت سوم او را به بازی بفرستد، نمایش نسبتاً خوبی داشت و اضافه شدن محمد یوسف‌وند باعث برتری شیمیدر شد. در سوی مقابل شاگردان اسلامی در این وقت با پنج فوله شدن حسین رحمتی و بازی سردرگم و پراشتباه خود، بازهم چوب جوانی‌شان را خوردند تا در نهایت 21 بر 4 برنده شدند تا در پایان 58 بر 51 فاتح این دیدار سخت شوند. جیسون هانیبال هم در بخش‌هایی از بازی به میدان رفت اما بازی چندان خوبی از خود به نمایش نداد. 

وحید دلیرزهان از نیروی زمینی با کسب 21 امتیاز و 9 ریباند چهره برتر میدان بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار