سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران معتقد است تیمش با مشکلات عدیده‌ای به مصاف تیم نیروی زمینی رفت.

جواد رحمتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دیدار سختی را مقابل نیروی زمینی برگزار کردیم. آن‌ها انگیزه‌های زیادی مقابل ما داشتند و بازی خوبی هم به نمایش گذاشتند. معتقدم تیمم دیروز بد کار نکرد اما مشکلات زیادی پیش از بازی با نیروی زمینی داشتیم. 

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی چند بازیکن شیمیدر افزود: متاسفانه اله‌وردی و فرید (اصلانی) مصدوم بودند و تمرین نکردند. اصلاً قرار نبود اصلانی به میدان برود. یوسف‌وند هم که در غم از دست دادن دایی خود عزادار بود، روزهای گذشته با ما تمرین نکرد و فقط در کوارتر چهارم به میدان رفت. 

 سرمربی شیمیدر در پاسخ به این پرسش که نظرتان راجع به بازی جیسون هانیبال، سنتر کانادایی تازه وارد شیمیدر چیست؟ توضیح داد:  این نخستین بازی جیسون برای ما بود و باید به او فرصت بدهید. هانیبال بازیکن جوانی است که قابلیت‌های زیادی دارد و امیدوارم هرچه زودتر با بچه‌ها هماهنگ شود. 

رحمتی‌پور اضافه کرد: در دیدار برابر نیروی زمینی بدشانسی هم آوردیم و پرتاب‌های زیادی را از دست دادیم اما بچه‌ها در کوارتر چهارم دقت بیشتری داشتند و با گل شدن توپ‌های ما، پیروزی هم به نام شیمیدر رقم خورد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار