سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانیان:

استقلال حریفی زهردار است/منصوریان لیستی برای جذب بازیکن ندارد

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: به هیچ وجه استقلال اهواز را دست‌کم نمی‌گیرم چرا که همین تیم قعر جدولی نیز می‌تواند حریفی زهردار برای نفت باشد.

رحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار معوقه نفت تهران مقابل استقلال اهواز اظهار کرد: هر چند استقلال اهواز در قعر جدول لیگ جای گرفته اما بازیکنان نفت می‌دانند که نباید چنین حریفی را دست‌کم بگیرند چرا که در آن صورت استقلال به تیمی زهردار و خطرناک تبدیل می‌شود.
 
وی افزود: هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز و قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول است، بنابراین بازیکنان باید با قدرت وارد زمین شده و نتیجه را به سود نفت رقم زدند.
 
 وی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم نفت بیان کرد: به جز علی‌رضا عزتی هیچ یک از بازیکنان آسیب‌دیده نفت شرایط حضور برابر استقلال اهواز را ندارد. البته بازیکنان جوان نفت در چند بازی اخیر به خوبی جای خالی نفرات کلیدی را پر کرده‌اند و کادر فنی امیدوار است با رفع آسیب‌دیدگی‌ها قدرت تیم نفت افزایش پیدا کنند.
  
ایرانیان درباره پیشنهاد چند تیم لیگ برتری به مهدی مؤمنی اظهار کرد: علاوه بر مؤمنی در مورد چند بازیکن دیگر نفت نیز شایعاتی مبنی بر انتقال به تیم‌های دیگر شنیده می‌شود اما تا زمانی که باشگاهی با ارسال نامه رسمی خواستار جذب بازیکنان ما نشود نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.
 
وی درباره احتمال تقویت نفت در نیم فصل بیان کرد: نفت از لحاظ بازیکن کمبودی ندارد و در صورت رسیدن بازیکنان آسیب‌دیده به فرم مطلوب می‌توانیم خود را به مدعیان نزدیک کنیم.

ضمن این که منصوریان تاکنون لیستی به نفت نداده و در صورت ارائه لیست وی، باشگاه اقدامات لازم را برای جذب بازیکن انجام می‌دهد.
 
انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.