منصوریان: نباید به جایگاه استقلال اهواز در قعر جدول نگاه کرد

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی استقلال اهواز گفت: این بازی به نوعی حساس‌ترین بازی ما در نیم فصل است و به جایگاه تیم استقلال اهواز در قعر جدول نباید نگاه کرد.

منصوریان: نباید به جایگاه استقلال اهواز در قعر جدول نگاه کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصوریان بیان کرد: تیم استقلال اهواز نشان داده که فوتبال را هجومی بازی می‌کند و در سخت‌‌ترین حالت از ارائه بازی هجومی دست بر نمی‌دارد ما به حریف خوزستانی خود احترام می‌گذاریم و به هیچ وجه نباید از بازیکنان جوان استقلال اهواز بگذریم.

سرمربی تیم نفت در ادامه عنوان کرد:  تیم نفت هم به روزهای اوجش نزدیک شده و امیدوار هستیم با کسب سه امتیاز این بازی حساس، خود را به نیمه بالای جدول برسانیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه نفت گفت: یک سری مشکلات در مدیریت کلان باشگاه داشته‌ایم و در روزهای گذشته با مدیریت باشگاه جلسه خوبی برگزار کردیم.

منصوریان در مورد عیادت منصور پورحیدری گفت: وی بزرگ مرد فوتبال است همچنین پورحیدری توانسته سرمربیان تیم ملی در دهه 70 را پرورش دهد موقعی که با قنبرزاده به دیدار پورحیدری رفتم متوجه شدم مدیریت باشگاه برای حل مشکلات مالی دغدغه دارد و قطع به یقین تا شروع نیم فصل باید 40 درصد قراردادها پرداخت شود. وضعیت پرداخت‌ها نسبت به سال گذشته فاصله دارد اما به مرور مشکلات تیم برطرف خواهد شد.

منصوریان در مورد لیست ورود و خروج این تیم در نیم فصل گفت:  ما از تیم امید 5 بازیکن را به تیم بزرگسال اضافه کردیم احتمال فراوان ورودی نداریم اما سعی‌مان این است که خروجی نداشته باشیم.همچنین قصد داریم نقطه صفر را در ورودی و خروجی خود ثبت کنیم.

وی در مورد سیدجلال حسینی و مهدی مومنی گفت: سیدجلال  را با شناخت انتخاب کردیم وی به علت مشکلات مالی از لحاظ روحی‌و‌روانی تضعیف شده است به هر حال بازیکنانی مثل مومنی و حسینی نیاز به افزایش روحیه دارند. مومنی بازیکن ارزشمندی برای ما است و آنها از فیلتر کادر فنی رد شده‌اند. سیدجلال حسینی هم  تمرکز بیشتری نسبت به سایر بازیکنان دارد و در آستانه صدو‌مین بازی ملی خود قرار دارد. همچنین تیم نفت به بازیکنانی همچون سید جلال، مبعلی و دیگر بازیکنان نیاز دارد.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.