کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: با حضور در جایگاه VIP از اتفاقات دیدار سپاهان سایپا با خبر بودم و نتیجه بازی آنها را می‌دانستم.

محمد ایران پوریان مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بعد از چند روز از مسابقه تراکتور سازی-نفت تهران در شوک آن بازی هستم و بابت از دست دادن قهرمانی لیگ واقعا افسوس می‌خورم. 
 
مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی بیان کرد: تیم تراکتور سازی به جز پانزده دقیقه کابوس‌وار پایانی بازی،روز بسیار خوبی را از لحاظ فنی پشت سر گذاشت، اما در آن دقایق به یکباره ورق برگشت و همه تلاش‌های ما در طول فصل به خاطر اشتباهات آن لحظات به هدر رفت. 
 
ایران پوریان در رابطه ب اخراج آندرانیک تیموریان اظهار داشت: داوری‌ها در چند مسابقه آخر به شدت به تراکتور سازی ضرر زد در مسابقات مقابل سپاهان یک پنالتی نادرست بر علیه تیم ما گرفتند و در جدال برابر گسترش فولاد و نفت نیز پتالتی مسلم بر روی بازیکنان تراکتور را ندیده و اوج این نا داوری‌ها اخراج آندرنیک تیموریان بود که این بازیکن در مصاف با نفت به خوبی تیم ما را در میانه زمین رهبری می‌کرد و با این اخراج در عمل تمام نقشه‌های تونی اولیویرا به هم ریخت. 
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور در جایگاه VIP استادیوم یادگار امام تبریز از نتیجه بازی سپاهان آگاهی داشته است افزود: من به دلیل محرومیت در این بازی در جایگاه حضور داشتم و به طور کامل در جریان  اتفاقات دیدار سپاهان سایپا قرار داشتم، اما به دلیل ازدحام جمعیت و وسایل ارتباطی بر روی نیمکت تراکتور سازی نمی‌توانستیم با نیمکت‌نشینان ارتباط داشته باشم. 
 
ایرانیان پوریان ابراز داشت: زمانی که از روی سکوها مشغول دیدن خوشحالی بازیکنان نیمکت نشین و اتلاف وقت بازیکنا‌نمان شدم حیرت زده ماندم زیرا به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم کسانی که در داخل زمین هستند از نتیجه دیدار سپاهان بی خبر باشند و مطمئن باشید اگر بازیکنان تراکتورسازی ار وقایع آن مسابقه اطلاع داشتند با تمام وجود می جنگیدند تا گل برتری را به ثمر رسانده و قهرمانی خود را حتمی کنند. 
 
ایران پوریان در پایان گفت: مقصر اصلی اتفاقات روز جمعه خود ما هستیم که با 3 گل از حریف پیش بودیم، اما نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم اکنون نیز تنها باید با حسرت آن روز قهرمانی را به سپاهان تبریک بگوییم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار