سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ساخت سیستم‌های اعلام نرخ طلا مبتنی بر بستر GPRS

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از طراحی و ساخت سیستم‌های اعلام نرخ طلا مبتنی بر بستر GPRS در این شهرک خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی کشمیری گفت: شرکت تابان گوهر نفیس از سال 87 در زمینه اطلاع‌رسانی نرخ طلا، مسکوکات و ارز (سیستم اعلام قیمت طلا) در کشور مشغول به فعالیت است و در سال 93 این سیستم موفق به اخذ تاییدیه محصول دانش‌بنیان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شد.

وی افزود: شرکت تابان گوهر نفیس هم‌اکنون به عنوان مجری یکسان‌سازی نرخ طلا و مسکوکات در کشور و زیر نظر کمسیون تخصصی طلا و جواهر و اتحادیه‌های شهرستان‌های مختلف مشغول به فعالیت است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تابان گوهر نفیس اظهار کرد: در حال حاضر در 17 استان (هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، البرز، قزوین، اصفهان، زنجان و.....) سیستم مکانیزه نرخ طلا نصب و در حال استفاده می‌باشد.

سهیل ساعدی ادامه داد: با توجه به حساسیت نرخ طلا و نوسانات شدید آن، کلیه محصولات شرکت تابان گوهر دارای دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات فروش بدون قید و شرط است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به نکات در نظر گرفته شده در طراحی این سیستم‌های اطلاع‌رسانی هم‌اکنون در بیش از پنج‌هزار واحد صنفی در نقاط کشور حتی در دور افتاده‌ترین نقاط (بطور مثال روستای طبل جزیره قشم یا شهر میر جاوه در مرز پاکستان) بدون هیچ مشکلی سال‌ها در حال استفاده است.

ساعدی اضافه کرد: سیستم‌های اعلام نرخ طلا مبتنی بر بستر GPRS طراحی شده توسط شرکت تابان گوهر نفیس دارای ثبت اختراع به شماره 54145 از اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی است.

وی توضیح داد: این شرکت هم‌اکنون در حال راه‌اندازی سیستم‌های امنیتی متصل شونده به آگاهی، کار بر روی دوربین‌های مدار بسته متصل شونده به موبایل بدون نیاز با IP Valid، نرم‌افزار حسابدار مورد تاییدیه سازمان امور مالیاتی کشور و سیستم‌های sms controller است. 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.