سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

حمایت دانشگاه یاسوج از طرح‌های تولید فناوری

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: از طرح‌های دانشجویی که بتوان از آن ثبت اختراع و یا تولید فناوری شود حمایت ویژه و جدی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ صبح امروز نشست مشورتی تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی دانشگاه یاسوج برگزار شد و در این نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی مسائل و دغدغه‌های خود را با مسئولان دانشگاه در میان گذاشتند و خواستار مرتفع شدن مشکلات در مسیر فعالیت‌های دانشجویی شدند.

محمودرضا رحیمی در جمع دانشجویان با اشاره به فعالیت‌های دانشجویی افزود : فعالیت دانشجویان در دانشگاه به صورت مشتاقانه و اختیار همراه بوده و با همین دیدگاه نیز می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: خواسته‌های دانشجویان در ارائه خدمات از سوی مسئولان دانشگاه به حق است اما در این بین نیز باید حرمت‌ها حفظ شود.

وی با اشاره به انجام برخی امور سطحی افزود: حرمت و جایگاه دانشگاه ایجاب می‌کند که کارهای بر زمین مانده را انجام داد و در رفع مشکلات دانشجویان تلاش کرد و نباید کمبودها، بهانه‌ای برای معطل ماندن امور باشد.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه باید از روش‌های مختلف برای رسیدن به اهداف تلاش کرد، تصریح کرد: دانشجویان از همه فرصت‌ها باید خوب استفاده کنند و فرصت‌سوزی نکنند.

رحیمی فعالیت مهم انجمن‌های علمی را تولید علم و پژوهش خواند و گفت: اگر خروجی انجمن‌های علمی در جهت پژوهش و تولید فناوری نباشد نمی‌توانند موفقیت چندانی به‌دست بیاورند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های وزارت علوم حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم است، عنوان کرد: در بین اساتید نسل اول و دوم موضوع ایجاد ثروت و درآمد از پژوهش نهادینه نشده بود اما شما دانشجویان باید با درک موضوع، از علم خود تولید ثروت و درآمد کنید.

رئیس دانشگاه یاسوج بار دیگر حمایت از فعالیت‌های دانشجویی را یادآور شد و گفت: از طرح‌های دانشجویی که بتوان از آن ثبت اختراع و یا تولید فناوری شود حمایت ویژه و جدی می‌شود.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: دانشگاه ، طرح ، تولید ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.