رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب از حضور این دانشگاه در پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محسن حاج کاظمیان گفت: در پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشوربیش از 100 غرفه بوده و مراکز رشد، پارک های علمی و فناوری ، شرکت های دانش بنیان ، شرکت های صنعتی حضور دارند، پژوهش ها و کارهای تحقیقاتی که قابلیت اجرایی دارند ارائه شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه انتخاب در این نمایشگاه به منظور ارائه توانمندهای مختلف در بخش های پژوهش ها و آموزش های کاربردی حضور یافته است و در روز اول غرفه این دانشگاه مورد استقبال مسوولان وزارت علوم تخقیقات و فناوری و ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار گرفته است.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب افزود: آخرین دستاوردهای پژوهشی مراکز رشد و هسته های مربوطه گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در این نمایشگاه ارائه شده است که ماشین لباسشویی دیواری از جمله این موارد است.

وی افزود: شناسایی توانمندی‏های پژوهش و فناوری دانشگاه‏ها و مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری سازی یافته‏های پژوهش و فناوری(فن بازار)، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و فناوران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و همچنین نهادینه کردن پژوهش و فناوری در سطح جامعه، لازم است از مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور باشد.

گفتنی است غرفه دانشگاه جامع علمی کاربردی در سالن 25 پذیرای محققان، صنعت گران و اساتید و دانشجویان می باشد.  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.