سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی زیدوند:

باید همچون تیم آزاد قهرمان لیگ جهانی شویم

فرنگی کار وزن 66 کیلو گرم تیم کشتی بیمه رازی تهران گفت:همانطور آزادکاران قهرمان دومین دوره لیگ جهانی شدند ما هم با تمام توان برای رسیدن به سکوی نخست تلاش خواهیم کرد.

مهدی زیدوند در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:خوشبختانه همه بچه های تیم به لحاظ روحی و روانی انگیزه بالایی برای قهرمانی در دومین دوره رقابت های لیگ جهانی دارند و علی رغم این که با وجود تیم های خوب کار سختی پیش رو داریم اما اعتقاد دارم می توانیم به سکوی نخست برسیم.
دارنده مدال نقره آسیا با اشاره به حمایت همه جانبه مسئولان بیمه رازی از کشتی عنوان کرد:با تلاش و نگاه ویژه ای که مسئولین بیمه رازی به کشتی دارند هم اکنون وضعیت از هر نظر مهیاست که وظیفه خودم می دانم از تمامی دست اندرکاران این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
وی درباره وضعیت فنی و جسمی خودش اظهار داشت:پس از حضور در رقابت های جایزه بزرگ باکو و کسب عنوان نخست در این رقابت ها به لحاظ روحی که شرایط بسیار خوبی دارم و از نظر جسمی و فنی نیز آنقدر آماده هستم که بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم و شما شک نداشته باشید فارغ از این که این مسابقات در راستای آماده سازی برای خودم خیلی مفید است اما برای آنکه به مقام قهرمانی تیمی برسیم روی تشک هیچ چیز کم نخواهم گذاشت.
عضو تیم ملی در رقابت های جهانی 2015 لاس وگاس خاطرنشان کرد:درست است در رقابت های جهانی به حقم نرسیدم و در عین ناباوری از دور رقابت ها کنار رفتم اما به هیچ عنوان نا امید نیستم و برای تصاحب دوباره دوبنده تیم ملی در میادین مهم پیش رو برنامه ریزی لازم را انجام داده ام تا بتوانم با کسب مدال های خوشرنگ دل خانواده و هموطنانم را شاد کنم.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.