فرنگی کار وزن 98 کیلو گرم تیم کشتی بیمه رازی گفت:همه بچه ها و مربیان تیم برای رسیدن به سکوی نخست رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان عزم خود را جزم کرده اند.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:با تشخیص محمد بنا در رقابت های جام جایزه بزرگ باکو کشتی گرفتم و فارغ از عنوان دومی که در این تورنمنت به دست آوردم اعتقاد دارم مسابقه با حریفان خارجی و کشتی گرفتن در چنین رقابت هایی در جهت رسیدن به آمادگی ایده آل بسیار تأثیر گذار است.
وی با اشاره به رقابت های لیگ جهانی کشتی فرنگی ادامه داد:از پیشنهاد کادر فنی بیمه رازی برای شرکت در جام باشگاه های جهان استقبال کردم چرا که این مسابقات فرصتی دوباره ای را برای من فراهم می کند تا هم در داخل کشور با کشتی گیران خارجی روبرو شوم و هم میزان آمادگی ام را بسنجم.  
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی درباره وضعیت تیم بیمه رازی و شانش قهرمانی این تیم در لیگ جهانی گفت:بیمه رازی از هر نظر تیم منسجم،منظم و مقتدری است که با توجه به کشتی گیران شایسته ای که جذب کرده،کادر فنی توانمندی که در اختیار دارد و مدیریت با تدبیری که مجموعه را هدایت می کند این انتظار وجود دارد قهرمان دومین دوره رقابت های جام باشگاه های جهان شویم اما واقعیت این است که در کشتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
وی تاکید با بیان این که به نظر می رسد سطح فنی رقابت های لیگ جهانی بالا باشد تاکید کرد:اگر به بچه های تیم باشد که مطمئن باشید با همه نیرو و توان روی تشک مقابل حریفان مبارزه خواهند کرد و با توجه به همدلی و اتحادی که میان کادر فنی و کشتی گیران وجود دارم اگر بد شانس نباشیم به سکوی نخست خواهیم رسید.
دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 26 و 27 آذرماه در سالن خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید جهان آرا خرمشهر برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار