سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه

نماینده ولی فقیه در کردستان بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی تکید کرد و گفت:باید قرآن و عترت پیامبر به جهانیان معرفی شود.


به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،
حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری هفته قرآن و عترت در سنندج گفت: قرآن کتاب خدا و عترت دو گوهر ارزشمند و گرانبهایی است که از پیامبر بزرگوار اسلام در میان مسلمانان به یادگار مانده است و این مهم در منابع اهل تسنن و تشییع به وضوح بیان شده است.
وی قرآن و عترت را بزرگترین سرمایه برای بشر دانست و گفت: انسان ها با تمسک به آیات قرآن و تمسک به عترت و اهل بیت پیامبر می توانند ارتباط خود را با خدا بیشتر کنند.
وی با اشاره به برخی ویژگی های قرآن گفت: قرآن از حیث محتوا، عددی، ادبی، موسیقی و ابعاد یک معجزه الهی محسوب می شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین یکی از نشانه های قران کریم را امی بودن پیامبر دانست و افزود: از آن حیث که از سوی فردی درس نخوانده نقل شده است، هیچ شکی وجود ندارد که یک کتاب الهی است و از سوی خداوند متعال بر حضرت محمد (ص) نازل شده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کتاب خدا وسیله هدایت و سعادت انسانهاست و احترام و عمل به قرآن سبب احترام و عزت انسان می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: مسلمانان با الهام از آیات قرآنی می توانند سبک زندگی قرآنی را ترسیم کنند و هفته قرآن و عترت فرصت مناسبی برای انس و آشنایی بیشتر مردم با قران و عترت است.
انتهای پیام/صوفی
برچسب ها: ترویج ، قران ، عترت ، فرهنگ ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.