سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قمی: این تغییر مدیریت در فدراسیون جودو خوب، اما دیر بود

سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشور گفت: با توجه به اینکه فدراسیون جودو در سال‌های اخیر خواسته یا ناخواسته دچار حاشیه‌های زیادی شده بود باید این تغییر مدیریت انجام می‌شد.

سعید قمی سرمربی تیم ملی جودوکارگران کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به اینکه فدراسیون جودو در سال‌های اخیر خواسته یا ناخواسته دچار حاشیه‌های زیادی شده بود باید این تغییر مدیریت انجام می‌شد و خون تازه‌ای به جودو تزریق می‌شد ولی ای کاش وزارت ورزش زودتر این کار را  انجام می‌داد چون این حاشیه‌های به وجود آمده در جودو صدمات زیادی به جودو زد و این رشته المپیکی را به عقب برد.

رییس انجمن جودو کارگران کشور در ادامه افزود: با توجه به رزومه خوب مدیریت ورزشی خدابخش در سطح بالای ورزش کشور، امیدوارم ایشان بتواند تمامی پتانسیل خانواده بزرگ جودو را به کار بگیرد و از تمامی قهرمانان، مربیان و اساتید بزرگ جودو استفاده کند.

قمی بیان داشت: جودو یک ورزش المپیکی است. پس باید مدیری با برنامه‌های المپیکی داشته باشد تا بتوانیم در عرصه جهانی و المپیک در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم. باید این را هم در ذهن داشته باشیم که از خودزنی در زمینه قهرمانان و پیشکسوتات خودداری کنیم که تمامی این عزیران سرمایه‌های گران مایه جودو کشور هستند که یک شبه به دست نیامده‌اند. شخص رستگار از قهرمانان و جودوکاران تحصیل کرده است و نباید عرصه جودو را ترک کند و حتی میراسماعیلی و میران و... هم از سرمایه‌های این ورزش المپیکی هستند و هیچ وقت جهت حفظ منافع شخصی خود در پی حذف این عزیزان نباشیم تا بتوانیم آینده روشنی را برای این ورزش مهم ترسیم کنیم.

سرمربی تیم ملی جودکارگران کشور افزود: امیدوارم خدابخش با تجربه‌های زیادش در این امر موفق باشد. ما با یک اشتباه می‌توانیم ورزش جودو را سالیان زیادی به عقب ببریم و باید همه دست به دست هم داده تا بتوانیم جودو را رو به جلو حرکت دهیم.

قمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر یک مجمع خوب و سالم برگزار کند که افراد خبره و کارشناس جودو و دارای رزومه خوب و قوی کاندید شوند و هر چه زودتر این خانواده بزرگ سکاندار خود را بشناسد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.