سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنارشدند

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در جلسه ای با مسئولین ارشد مقرر شد که مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنار شوند.

 دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیرو اعزام دو تیم ارشد نظارت از وزارت بهداشت به استان اصفهان برای بررسی موضوع اختلال در روند درمان کودک 5 ساله، به اتفاق مدیر کل نظارت بر درمان به اصفهان رفتیم  تا نتایج کارشناسی ها و ارزیابی های  دو تیم اعزامی را مورد بررسی دقیق تر قرار دهیم.

وی گفت: در نشستی که با مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشتیم ابعاد مختلف موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

معاون درمان با تاکید بر اینکه این اتفاق ناگوار باید حتما مورد بررسی دقیق قرار می گرفت، گفت: پزشک و پرستار مذکور برای بررسی پرونده به دادگاه نظام پزشکی شهرستان معرفی شدند ولی موقتا  خدمت این دو،  تا بررسی پرونده در دادگاه نظام پزشکی به حالت تعلیق درآمد .

دکتر آقاجانی افزود: به لحاظ اداری نیز پرونده در هیات تخلفات اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دست بررسی است و متخلفین احتمالی هم به تخلفات اداری دانشگاه معرفی شدند.

معاون درمان گفت:  به منظور بررسی این حادثه، هر دو دادگاه ؛ تخلفات اداری دانشگاه و دادگاه نظام پزشکی روز گذشته تشکیل جلسه دادند و رسیدگی اولیه به این موضوع را آغاز کردند.

دکتر آقاجانی گفت:  با توجه به تخلفی که در بیمارستان اتفاق افتاده بود و جمع بندی کارشناسیهای انجام شده، شب گذشته در جلسه ای با مسئولین ارشد دانشگاه مقرر شد که مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنار شوند و ضمنا به مسئولین حراست ، بازرسی و برخی از مسئولین دیگر دانشگاه تذکرات جدی داده شد.

معاون درمان در ادامه در مورد وضعیت کودک نیز گفت: کودک مورد معاینات دقیق قرار گرفته و خوشبختانه جراحت مختصر بوده و وی در سلامت کامل است.

دکتر آقاجانی  گفت: تیم جراحی پلاستیک نیز کودک را مورد معاینه قرار  داده است و مشکلی در درمان وی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: فعلا نیاز به اقدام درمانی خاصی برای کودک وجود ندارد و از خانواده این کودک نیز دلجویی شده است.  

معاون درمان با بیان اینکه  که این اتفاق کاملا غیر عادی و غیر معمول است گفت:  انگیزه این کار هم زیر سوال است  چرا که نه بیمارستان به دلیل اجرای طرح تحول سلامت با دریافتی 3 یا 6 درصد هزینه درمان از مردم و نه پزشک برای دریافت  دستمزد مشکلی داشته است. بنابراین این موضوع باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد و حتی به لحاظ روانپزشکی هم باید افرادی که در این موضوع دخیل بوده اند مورد بررسی قرار گیرند چون این اتفاق کاملا غیر اخلاقی ، غیر منطقی و غیر عادی است.

معاون درمان خاطرنشان کرد: همه تدابیر لازم برای این حادثه اتخاذ شده و بررسیهای لازم توسط کارشنان انجام شده و ادامه بررسی ها توسط مراجع قضایی انجام خواهد شد.

دکتر آقاجانی تصریح کرد: سلامت مردم و حقوق بیماران خط قرمز وزارت بهداشت است و اگر تخلفی اتفاق افتد هیچ مسئول ، پزشک و پرستاری حاشیه امنی در وزارت بهداشت  نخواهد داشت و به موقع واکنش لازم نشان داده خواهد شد.

معاون درمان در پایان تاکید کرد: این  اتفاق غیر عادی و غیر معمول نباید تلاشهای بسیار ارزشمند و فداکاریهای پزشکان و پرستاران را در بیمارستانها، خصوصا در بخشهای اورژانس تحت تاثیر قرار دهد و همه مردم به جانفشانیها و فداکاریهای پزشکان و پرستاران خصوصا در بخش های اورژانس واقف هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
چقدر سنگدل چطور دلشون اومد با يه بچه اين كارو كنن
ناشناس
۰۳:۱۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
اون پزشکو باید تو بیمارستان اویزون کرد مردم بیان بصورت ازمایشی روش جراحی کنندوبخیه بکشند.
ناشناس
۰۲:۱۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
وقتی درامد ماهیانه پزشکان ما هفت برابر غربه،وقتی200برابر المانه،،باید پزشکای کثیف و پول دوست ما اینکارا رو بکنن،لعنت خدا بر پزشکای پول دوست
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
باید زندانی شود این سگ صفت عوضی
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
از دوستانی که نظر میدند خواهشمندم که ادب اسلامی رو رعایت کنند و خویشتندار باشند یک پزشک بی رحم در شهرستان خمینی شهر که در استان اصفهان هست این کار احمقانه و بی رحمانه رو روی یک کودک انجام داده و باید اشد مجازات برای این پزشک جاری شود و بر کنار شود منتها هیچ عقل سلیم و عاقلی قبول نخواهد کرد که همه پزشکان و همه مردم این شهرستان مطلقا اینجور هستند این یک توهین و اهانت به کل مردم اون شهرستان می باشد لطفا منصفانه نظر بدید
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
وقتی یک پزشک یا هزار تا پزشک اشتباه میکنند نباید گفت همه پزشک ها بد هستند.حتی اگه فقط یه پزشک خوب هم داشته باشیم نمیشه گفت جامعه ی پزشکی بده
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
متاسفم برای اون پزشک و پرستار و برخی اظهارات افراد . چند مدت پیش بود که جوان ترین جراح اعصاب کشور حین خدمت در مناطق محروم در پی تصادف فوت کرد یا خانم دکتر کادر پزشکی اعزامی به کربلا در پی تصادف فوت کرد . در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه پزشکی بدون هیچ مزد زیر آتش دشمن صدهاهزار مجروح جنگ مداوا و درمان کرد و بسیاری شهید داد . همین کشورهای هماسیه ما حتی برای ساده ترین اعمال جراحی باید بیان ایران یا برن اروپا . تو کشور داره پیشرفته ترین اعمال جراحی انجام میشه و این همه موفقیت تو این حوزه وجود داره ولی کسی به اونها توجه نداره . در گذشته هر که ناباروری داشت از داشتن فرزند محروم میشد ولی الان چه تعداد افرادی که به لطف پزشکی کشور صاحب فرزند می شوند . الان تو مناطق درورافتاده و مرزی کشور و جزایر هر ساعت شبانه روز پزشکان دراند خدمت میکنن ولی با این همه هجمه و بی مهری رسانه ها روبرو میشن .
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
ای کاش ذره ای انسانیت تو‌ وجودشون بود.بعضی از مردم به نون شب محتاجند و این اتفاقات ناگوار صورت میگیره تازه این دکترا نمک که هیچی اسید روو زخمشون میریزند
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
برای اون دکتر و کادرش باید مجازات سنگینی لحاظ بشه معلوم نیست مردم به بیمارستان میرن یا به کشتارگاه، آدم چقدر میتونه قصیرالقلب باشه که واسه 150000تومان پول اونم یه دکتر با اون درامد بخیه رو از چانه یه بچه 4 ساله بکنه، وای فکر کنید مادر اون بچه چی کشیده تو اون لحظه. خدا لعنتشون کنه ان شاالله.
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
مرگ بر پزشکان بی شرف ایجور پزشکا از داعش بی شرفترند
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
ما دیگه چرا ما یی که شیعه مرتضی علی هستیم خدا لعنتش کنه دلم واسه اون طفل معصوم اتیش گرفته
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
چرا رییس ومدیر بیمارستان برکنار شدند باید رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و شخص وزیر خودشان استعفا بدهند
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
واقعااااااااااااا که
برای خودم متاسفم

آخه بگو تو چطور دلت اوووومد ،مردشور پول رو ببرم

انسان بودن به درجه علمی نیست به ذات آدمیه
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
وقتی تمام بودجه به استان اصفهان سرازیر میشه این میشه نتیجه اش
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
یه گزارشی از زنان باردار بگیرید که وقت زایمان دکتری که پیشش پرونده داره میره مسافرت...یه دکتر دیگه حاضر نیست عملش کنه!!!!!!! همه چی شده پول!
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
دل هرانسانی به درمی آورد این هم یک نوعی از داعش است.مرگ برپزشک داعشی.
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
قول میدم اگر تیمی از تهران نمی رفت اصفهان برسی کنه ، خوده اصفهانیها یک جوری ماس مالیش می کردن می رفتن خودم 4 سالی هست دارم باشون زندگی می کنم دیدم چطور آدمهایی هستن -مخصوص خمینی شهری جماعت
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
علی رغم جمعیت ۳۰۰هزار نفری خمینی شهر وضعیت بیمارستان های این شهر افتضاح و وحشتناک است و مسوولین به وعده هایشان عمل نکرده اند.این یک نمونه از مشکلات این بیمارستان ها بود.
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
باسلام دکتری درکرمان بدلیل اشتباه عمدی در عمل لیزر پرستات پدر منو کاملا ناقص کرد بعد از شکایتهای متوالی و....دکتر در کرمان از کار اخراج شد
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
روحیه پول پرستی همه را گرفته دکتر وغیر دکتر نداره خداکنداین روحیه رذل ازوجود بعضی ها پاک شود.چه خوبست مدیران به فکرراه اندازی بیمارستان منظریه خمینی شهر اصفهان که پس از30سال هنوز تمام نشده باشند .یابه فکر راه اندازی بیمارستان نیمه کاره ساعی بیفتند.
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
مـــــرگ بــــــــــر دکتــــــــــــر بی وجــــــــدان
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
من نمیدونم با چه دلی راضی شده بخیه ها رو بکشه .خیلی حرفه ها.تصور بکنین.به خاطر 2هزارو 10
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
دایی من پزشکه.ایشون میگه دلالها وبیمار دزدها روستاییان بیچاره رو میارن مطب وبه پزشک دستور میدن که عملش کن.دایی من که این کاررونمیکنه چون بیمار به عمل احتیاج نداره بیمار دزد؛بیمار رو پیش یه دکتر دیگه میبره تااین وسط یه چیزی هم گیر خودش بیاد.
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
این جور افراد آبروی مملکتو رو مبرند باید محاکمه علنی شن باید رسوا و بی ابرو شوند تا عبرت سایرن شوند .
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
نگید دکترا خوب هستند همشون فقط دنبال پول هستند ، بشخصه خودم عمل داشتم اول باید هزینه عمل رو واریز می کردم تا عمل انجام بشه دقیقا سه ساعت دیر کردم تو واریز پول عمل دکتر عمل رو کنسل کرد و به دو روز بعدش موکول کرد همین روز به شدت تمام ناراحت شدم با اینکه پول رو واریز کردم با لباس مخصوص عمل بودم اصلا حالم بد جور گرفت خیلی شاکی هم ازشون ، فقط دکتر های بی هوشی انصافا آدم های خیلی خوبین
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
خیلی زحمت کشیدید
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
این بیمارستان توی شهر ماست.
خیلیی خیییییلیییی افتضاح ه. و همیشه باعث دردسر مراجعه کننده‌ها هست.
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
با عرض سلام و خسته نباشی اقا میگم رچرا هیچ وقت نظر من رو پخش نمیکنید اه . میگم باید این پزشک و دستیار بیتربیتش و اون ادم نماهای مترسکی رو که شاهد این ماجرا ها بودن رورا باید گوله بارون کرد که دیگه به ی بچه ظلم نکنن
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
این پزشک هم مثل داعش است انها کردن میزند این بخیه از چانه بچه معصوم پاره مینکه
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
این پزشک وکمک های او رادروسط شهر باید شلاق زد تادست به چنین جنایت نزد
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
با سلام الانتشار شود،این کار درکشور اسلامی کمتر از قتل نیست بلکه بیشتر است،واقعا برای خودم متاسفم.
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
امیدواریم که این گفته درست باشه که اگر باشه اونوقت باید امیدوار باشیم که برا ی تمام بی نظمی ها و بی قانونی های کشور این اتفاق بیافته
باور کنید که کافیه 10 یا 20 ت از مدیران خلع شوند انوقت بقیه حساب کار دستشون میاد......
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
با سلام و خسته نباشید خدمت وزیر بهداشت و کار کنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
از برخورد قاطع شما نصبت به موضوع کودک 4ساله تشکر و قدر دانی میشود اجرکم عندالله
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
منم بابت ااین مورد بسیار ناراحت شدم و باید با این چنین افرادی برخورد بشه.

ولی همه افرادی گه نظر دادند با پزشکا بد هستند.بابا جون هر جامعه ای آدم خوب و بد نداره.دلیل نمبشه همه پزشکا رو بهشون اهانت کنید.

همیشه درست قضاوت کنید.فقط بدی ها رو نبینید.
کمی عاقلانه نظر بدین عزیزان.
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
پدرم من قصابه من حاضرم قسم بخورم هیچ قصابی توی شهر ،کاری که این پزشگ نما ها کردن را حاضر بشه انجام بده
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
لطفا نه فقط تو خمینی شهر بلکه تو همه شهرها رسیدگی کنید
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اینجور اشخاص باید فقط اعدام شوند تا درس عبرتی بشه واسه دیگران .از آقای هاشمی وزیر محترم بهداشت که شخصی قابل احترام در میان عام مردم هستند خواهش میکنم با قاطعیت تمام با این مورد برخورد کنه چون واقعا تمام مردم ایران ازاین حرکت ناراحت وبهت زده هستند.
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
درتمام مراکز دولتی ادارت سازمانها ومراکز بهداشتی دولتی وخصوصی این چیین وضع وجود دارد به همین دکتر در آیند نزدیک به بالاترین پست درامور پزشکی داده می شود چونکه اینکشود بی درپیگراست ومدیران وسران کشوراصلان به فکر مردم نیود ونستندن
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اعدام برا آنها کمتر بود تا بر کناری
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
برکناری انها یعنی مجازات نکردنشان فردا یک پست بزرگتری را تصاحب می کنند همین مجازات نکردن هاست که سبب این بی وجدانی ها می شود درود به مهران مدیری
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
تعداد اندکی از پزشکان، دچار تخلفات اینچنینی میشوند.
اما تعداد بیشماری در حال ارائه خدمت در محروم ترین شهرها و روستاها هستن.
چند نفر از مهندسان یا متخصصین رشته های دیگر را می شناسید که شب های متوالی از خواب و استراحت و آرامش و حتی خوراک خود، غافل میشوند تا جان انسان ها را نجات دهند.در حالی که در ایران امروز، اکثریت مردم به کار و وظیفه خودشان پایبند نیستند.
هرکس که به عمد در کارش کم فروشی میکند،باید مجازات شود ،نه فقط پزشکان.
و البته حتی پزشکان و ...
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
در نگاه آقایون اطباء ،مردم دو دسته اند :
یا پزشکند که آسمون دهن وا کرده و این تحفه های از خود راضی ازش افتادن پایین،
و یا غیر پزشکند که انسانیتشون باید اثبات بشه،
اما در واقع (با وجود این اتفاقات در جامعه پزشکی ما)، این پزشک ها هستند که باید به انسانیتشون شک داشت!!!
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
آقا يا خانمي كه به همه چيز شك ميكني همه پزشك ها اينطوري نيستند امثال دكتر قريبها تو اين مملكت زيادند حالا يكي كار اشتباهي انجام داده درست كه به همه پزشك ها تعميم بدهيم
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
امیدوارم برخورد قاطعانه مسؤلین با مخاطیان مرحمی باشه برزخمهای این کودک معصوم وخانواده ومردم متاثر وهمچنین جلب اعتماد مجدد جامعه به کادر خدوم پزشکی
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
یعنی چی از سمت خودشان برکنار شدند!!
خوب پس فردا توی یک سمت بالاتر دیگه به من و شما پوسخند میزنن...
حداقل کار باید جواز طبابتشان لغو و از استخدامهای دولتی و غیره محروم گردنند تا درس عبرتی شود برای دیگران...
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
واقعا باید اینجور دکترایی رو خفه کرد طفل معصوم چه گناهی داشته ....
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
سریال مهران مدیری دوباره باید پخش بشه
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
سریال مهران مدیری دوباره باید پخش بشه
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
واقعا متاسفم ک همه ب فکر پول هستن . خدا یا توبه
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
پزشکان خمینی شهر اکثرا پول پرست اندوازانسانیت بویی نبرده اند .لطفا درست وحسابی رسیدگی کنید که دیگر از این اتفاقات نیفتد...
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
بشرطی که چند وقت دیگه که همه چیز فراموش میشه برنگردن سرکار .!!!؟
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
تشکر از برکناری چنین پزشکانی مثلا" پزشک که بویی از انسانیت نبردن .
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اینم طرح نظام سلامت
کارانه 200 میلیونی میگیرن
که ارباب رجوع رو تکریم کنن و دیگه پول اضافی نگیرن
اونوقت مثل زالو افتادن به جون ی کودک 4 ساله
متاسفم
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
میگم در میان ما هم افرادی از تیر و طایفه داعش وجود دارند که خوشبختانه تا بحال فرصت ظهور را نداشته اند . در غیراینصورت وای به حال مردم .
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
با سلام.
به نظر من باید یک دوره بر روی افکار پزشکان کار کرد..
چند واحد انسانیت چند واحد پول ارزش زیر پا گذاشتن انسانیت را ندارد در دانشگاه ها بگذارید
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
هرجای دنیا بود پدراین پزشک رودر می آوردن ولی متاسفانه فقط خبرومیگن وچندروزبعدهمه یادشون میره دکترم میره پی کارش اگه بچه خودتون بود؟؟؟
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
ما میشنویم که درحوادث های طبیعی وجنگها پزشکان بدون مرز برای درمان مردم حادثه دیده مشتابند ومردم رادرمان میکنند واکثراًبه ان کشورهاتعلق ندارند وبیگانه اندومسلمان هم نیستند .واین خدمات رایگان است .
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
بعضی از پزشکان و پرستاران خیلی بداخلاق
رفتارشون با بیماران و همراهان اصلا درست نیست
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
بعضی پزشک های عزیز معتاد پولند .
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
وزير بهداشت بايد در رسانه ها از خانواده ان كودك ومردم خميني شهر عذر خواهي كند
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
یه شغل بهتر به مسئول برکنار شده میدن.
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
پس به مهران مدیری برای ساختن واقعیتی به نام درحاشیه باید آفرین گفت. آشکارکردن اشتباهات عجیب برخی دکترهای پول پرست چقدر سنگین بود برای جامعه پزشکان !!!!
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
من نمیدونم با چه دلی اون بخیه هایه زده شده رو کندن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
سلام امیدوارم خبر واقعی باشه و مسئولین چشماشون باز کنن مردم کم زجر نکشیدن .خواهش پیگیر صحت خبر باشید ممنون
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
این جامعه پزشکی نه سواد درستی دارن نه انسانیت درست
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اگر هنوز در دست بررسیه چرا مسئولین برکنار شدن؟ باید نتیجه بررسی رو به اطلاع مردم برسونن. در خبرهای دیگه ای خوندم که بخیه کشیده نشده. چرا درست و حسابی موضوع رو توضیح نمیدید؟ اگر اون پزشک واقعا بخیه رو نکشیده باشه چی؟ اون وقت این مسئولایی که برکنار شدن دوباره بر می گردن؟
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
این عمل زشت دور از انسانیت بوده ، باید با خاطیان این کار غیر انسانی برخورد قاطع و جدی شود
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
فکری به حال پدیده ی زیر میزی و اخلاق پزشکان بکنبد که برخی هاشون انسانیت را از بین بردند
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اینا رو باید مجازات کرد و از کار برکنار کرد
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
خدا میدونه چی به دل بچه شده که یه بار بخیه زدن و یه بار باز کردن خدا لعنتشون کنه
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
حالا دیدید مهران مدیری حق داشت درحاشیه بسازد
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
خوبه که دکترا قسم می خورن !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
چرا باید یک پزشک تا این حد نسبت به یک مهندس حقوق بیشتری دریافت کند.
در حالیکه در این مملک هستند مهندسهایی که با تخصص خود کاری فراتر از پزشکان انجام می دهند.
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
حیوان هم اینکارو نمیکنه بخدا نمیکنه
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
سلاماصلا معلق کردن سوال و جواب آزادی با وثیقه چیه این فرد باید با حکمی قاطع درس عبرت بقیه بشه نه با یه جریمه تمومش کنیم
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اطمینان داشته باش با یه جریمه سرو تهش هم میاد
و اگر این موضوع رسانه ای نمیشد هرگز از طرف مسئولین رسیدگی نمیشد
کم از این مسکلات برای مردم پیش نیامده
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
فقط برکناری پزشک وپرستار که به حرف ریس یا مدیر بیمارستان عمل کردن......
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
ههه مملکت اسلامیه مثلا؟ فقط پزشکان مفت خور بلد بودند سر سریال مهران مدیری سر و صدا کنند
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
واقعا متاسفم.دیگه انسانیت مرده
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
پولهای هنگفت و زوری که پزشکان از مردم میگیرند انسانیتشان را نابود کرده
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اجرت شما با خدا
باید این پزشک از طبابت محروم شود
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
امیدواریم راست گفته باشین لعنت دا برا ین پزشک کادرش خدا از روی زمین ورت داره