سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مشارکت دانشجویان در عرصه‌های مختلف یکی از اهداف وزارت بهداشت

معاون فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در برنامه‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و اقداماتی که داشتیم، تلاش کردیم تا فضا را برای حرکت بالنده و نقش آفرینی سازنده دانشجویان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ دکتر محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت  یکی از اهداف معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت را حفظ جایگاه دانشجویانی دانست که از ابتدای شکل گیری جنبش دانشجویی تا کنون نقش ویژه ای در انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، انقلاب فرهنگی و عرصه های سیاسی و اجتماعی ایفا کرده اند.

وی تصریح کرد: استراتژی ما در حوزه فعالیت های دانشجویی، افزایش نرخ مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بوده بنابراین لازم بود تا با دانشجویان تعامل بیشتری داشته باشیم.

دکتر فراهانی خاطر نشان کرد: نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا شبکه ای از دانشجویان را در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی را تشکیل دهیم تا ضمن تعامل با دانشجویان، به مشکلاتی که آنها مطرح می کنند حساسیت نشان دهیم.

معاون فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت در پایان، تعامل این معاونت با نخبگان رشته های علوم پزشکی در کشور را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: واکنش مناسب ما به مطالبات و مشکلات دانشجویان، باعث افزایش رضایتمندی آنها شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.