سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

ثبت سرعت 108 کیلومتر بر ساعت طوفان در آمل

سرعت وزش باد، 108 كيلومتر در ساعت گزارش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل در رابطه با خسارات وزش شديد باد در جمعه گذشته در شهرستان آمل گفت:مركز هواشناسي شهرستان سرعت وزش باد را 108 كيلومتر در ساعت اعلام كرد.

احمد منفرد در رابط با خسارات احتمالي وزش شديد باد در اين شهرستان افزود: مركز هواشناسي شهرستان سرعت وزش باد را 108 كيلومتر در ساعت اعلام كرد كه اين طوفان به تعدادي از واحدهاي مسکونی و تاسيسات برق اين شهرستان خسارت وارد کرد

وی تصریح کرد:طوفان شديد باعث برداشتن شدن سقف تعداد زيادي از واحدهاي مسکوني در مناطق روستايي اين شهرستان شده به طوري که با همکاري و هماهنگي ستاد مديريت بحران شهرستان،جمعيت هلال احمر،اكيپ هاي مركز توزيع برق و دهياران روستاها اقدامات اوليه در رابطه با برقدار شدن روستاها و مسقف شدن موقت مسکن براي روستاييان انجام شد.

فرماندار ويژه آمل گفت: طوفان شديد بامداد جمعه گذشته منجر به تخريب بيش از153 سقف واحد مسکوني روستايي و15واحد مسكوني شهري و سه هكتار گلخانه بعلاوه 2 واحد دامداري اين شهرستان شد.

منفرد افزود: براثر شدت وزش باد خسارت هايي به واحدهاي مسکوني و دامداري و ديوارباغات در سطح روستاهاي شهرستان ، وارد گرديد.

وي تصریح کرد:همچنين درچندين مورد علاوه بر كنده شدن و فرو ريختن چندين مورد سقف منازل و ديوارهاي واحدهاي مسکوني و باغات،افتادگي چند ترانس و تابلوي برق روستايي و دكل هاي برق را نيز به همراه داشت كه درهمان ساعت اوليه قطعي برق بيش از 80 روستا گزارش شده است.

احمد منفرد افزود: با بررسي هاي انجام شده اين طوفان بالغ بر 10 ميليارد ريال به واحدهاي مسکوني، دامداري، گلخانه‌، تاسيسات برق و ديوار باغات اين شهرستان خسارت وارد کرد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: سرعت ، طوفان ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.