سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

اشتغال‌زایی 334 نفری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال‌زایی 334 نفری بهزیستی استان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علیرضا موسوی‌ امجد گفت : بهزیستی به وظایف خود در قبال افراد ضعیف جامعه عمل می‌کند که یکی از این اقشار زنان بی‌سرپرست هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در کل استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد 5 هزار زن بی‌سرپرست وجود دارد که بهزیستی به وظیفه خود در قبال این زنان عمل می‌کند.

وی گفت: این زنان به چند دسته تقسیم می‌شوند که تعداد هزار و 600 نفر از آنان زنان بی‌سرپرست و برخی دیگر مطلقه بوده یا اینکه زن سرپرست خانوار به شمار می‌روند.

این مسئول تصریح کرد: وظیفه بهزیستی در قبال اینگونه زنان کمک به آن‌ها و خانواده‌های آنها است که جمع این زنان و خانواده‌های آن‌ها به 20 هزار نفر می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه معلولان یکی از مهم‌ترین جامعه هدف بهزیستی به شمار می‌روند، افزود: یکی از خواسته‌های ما و معلولان در استان این است که دستگاه‌ها و مسئولان به قانون در خصوص سهمیه سه درصدی معلولان برای استخدام در ادارات عمل کنند.

موسوی‌ امجد این سهمیه را سهمیه‌ای قانونی عنوان کرد و گفت: اگر دستگاه‌ها به این قانون عمل کنند بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه معلولان برای کار و امرار معاش برطرف می‌شود.

وی یکی دیگر از وظایف بهزیستی را کمک به اشتغال‌زایی جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون به روش‌های گوناگون به تعداد 334 نفر اشتغال‌زایی داشته‌ایم.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.