سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی گیتی پسند و منصوری نیمه تمام ماند/ ترک زمین و فرار منصوری ها به رختکن

دیدار تیم های گیتی پسند و منصوری قرچک به دلیل درگیری و ترک زمین از جانت منصوری نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در دیدار حساس و سنتی گیتی پسند و منصوری در هفته بیستم تیم منصوری در حالی با نتیجه ۴-۲ از گیتی پسند پیش بود که گلهای تیم منصوری توسط احمد اسماعیل پور( به اشتباه) و محمد طاهری و افشین کاظمی زده شده بود که هر سه فصل گذشته در ترکیب گیتی پسند حضور داشتند.
 
در فاصله یک و نیم دقیقه تا پایان بازی و پس از اینکه شوت بازیکنان گیتی پسند پس از برخورد به تیرک، در شرایط مشکوکی وارد دروازه شده بود و برخلاف گیتی پسندی ها داور بازی اعتقادی به گل نداشت، تماشاگران و تیم گیتی پسند به شدت نسبت به این صحنه و صحنه های داوری پس از پنج خطا شدن منصوری معترض شدند و اعتقاد داشتند داور باید خطای ششم را اعلام می کرده. این درگیریها و جنجالها موجب ترک زمین از جانب تیم منصوری و پناه این تیم به رختکن شد و هنوز کاروان این تیم راضی به بازگشت به بازی نشده است.
 
نکته جالب در این مورد آن است که دو فصل قبل در هفته بیست و چهارم گیتی پسندی که به برد مقابل منصوری نیاز داشت در قرچک مقابل این تیم قرار گرفت و در حالی که بازی ۴-۴ مساوی بود تعداد بسیار زیادی بطری به داخل زمین پرتاب شد و درگیری هایی بوجود امد اما گیتی پسندی ها که به برد نیاز داشتند تا لحظه اخر به بازی ادامه دادند. حالا باید منتظر تعیین این بازی در کمیت انضباطی باشیم.
 
البته اکثر دیدارهای رودرروی این دو تیم در سالهای پس از ماجرای تبانی با جنجال همراه بوده که نشان از کینه هواداران دو تیم نسبت به رقیب است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.