سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ارائه خدمات شبانه‌روزی کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی دردهه پایانی صفر

کتابخانه تخصصی اهل‌بیت (ع) آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر، حتی در روزهای تعطیل، به صورت شبانه‌روزی پذیرای زائران، مجاوران و تمامی اهل علم است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسؤول کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع)، از ادامه خدمات شبانه‌روزی این کتابخانه در دهه آخر ماه صفر و همزمان با حضور خیل عظیمی از مشتاقان اهل بیت علیهم السلام در مشهد خبر داد.

حسن محکی با اعلام اینکه این کتابخانه، با حدود 91 هزار و 900 منبع مطالعاتی تنها کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) در سطح کشور است که به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی افزود: منابع این کتابخانه شامل 3هزار و 925 نسخه خطی، 4 هزار نسخه چاپ‌سنگی، افزون بر 85 هزار و 500 جلد کتاب چاپی و حدود 500 عنوان نشریه، پایان‌نامه و منابع دیداری شنیداری است و اساتید، طلاب و دانشجویان، بیشترین مخاطبان این کتابخانه تخصصی را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) واقع در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی، با مساحت 1200 متر مربع، ویژه آقایان است که با ارائه خدمات مطالعاتی و پژوهشی و نیز برپایی نمایشگاه‌های گوناگون، و تنها با سه روز تعطیلی (29 اسفند؛ اول و 13 فروردین) در تمام طول سال به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات می‌پردازد.

انتهای پیام//گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه سعید
۱۹:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۸
تعداد کتنبهای خطی وچاپ سنگی را مرحوم حاج سید سعید طباطبایی نائینی(اصفهانی)وقف این کتابخانه نموده اند ولی متاسفانه هیچ جا نامی از ایشان نیست .