سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نقشه‌های هوایی دوره‌های مختلف اصفهان یکپارچه سازی می شود

نقشه‌ها و عکس‌های دوره‌های مختلف شهر اصفهان، در سیستم مکانیزه شهرسازی یکپارچه می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مدیرطرح‌های تفصیلی ونقشه‌برداری معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری اصفهان اظهار کرد: شفاف‌سازی فعالیت‌های حوزه معاونت شهرسازی و معماری و امکان استفاده عموم کاربران از اطلاعات و مستندات موجود و جلوگیری از بسیاری از سوءاستفاده‌های احتمالی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است.

مجیدجوهری افزود: بر این اساس نقشه‌ها و عکس‌های دوره‌های مختلف شهر اصفهان در قالب سیستم مختصات جهانی (UTM) بر روی کلیه نرم‌افزارهای کاربردی انتقال و یکپارچه‌سازی می‌شود.

مدیر طرح‌های تفصیلی و نقشه‌برداری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی مذاکراتی که با شرکت تخصصی مربوطه صورت گرفت ابتدا نمونه‌ای از اطلاعات و آمار آماده‌سازی و در سیستم یکپارچه شهرسازی برای مراحل آزمایشی بارگذاری شد.

جوهری خاطرنشان کرد: پس از موفقیت در این مرحله، این طرح در قالب سه فاز اجرایی در بازه زمانی 6 ماه و به تعداد بالغ‌بر 2500 شیت نقشه بر اساس شرح خدمات تعریف شد و قرارداد آن منعقد گردید.

وی ابراز امیدواری کرد با تکمیل و اجرای این پروژه، گام مهمی در راستای شفاف‌سازی و دسترسی برابر به اطلاعات مکانمند برای کاربران و پاسخگویی صریح و صحیح به شهروندان بیش از گذشته فراهم گردد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.