برای 137 هکتار اراضی ورزشی فارس نقشه هوایی تهیه شده است و بزودی سند صادر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رییس اداره حقوقی ورزش و جوانان فارس گفت: در راستای مستند کردن املاک این اداره کل برای 137 هکتار اراضی ورزشی فارس نقشه هوایی تهیه گردیده و بزودی سند صادر می شود.

زهرا زمانی اظهار داشت: برای مستند سازی اراضی و املاک و یا صدور گواهی بند دال از مکانهای موجود نقشه کاداستر (نقشه هوایی) تهیه شده و برای تایید به اداره ثبت اسناد و املاک فارس تحویل شده است.

زمانی،درادامه به کمبود سرانه های ورزشی در فارس اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به مشکلات موجود تغییر کاربری اراضی ورزشی در سطح استان امکان پذیر نیست و افراد دارای چنین املاکی بهتر است به دنبال ساخت وساز ورزشی باشند.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد تغییر کاربری اراضی ورزشی به صورت جدی مشکلاتی برای سرمایه گذاران بخش ورزشی به وجود خواهد آورد چرا که با تغییر کاربری اراضی و کمبود آن، علاقمندان به سرمایه گذاری در ورزش ناچار به خرید زمین با سایر کاربری ها هستند.

رییس اداره حقوقی ورزش و جوانان فارس همچنین عنوان کرد: دفاع از حق وحقوق دولت در بخش ورزش و جوانان از جمله وظایف اصلی این اداره است که درهمین راستا پرونده های متعددی در سراسر استان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نقشه ، هوایی ، سند ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.