سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

پاسداشت شهداء نیروی دریایی کشور در گیلان

فرمانده ناوگان شمال کشور از برگزاری یادواره شهدای منطقه چهارم امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش در آینده نزدیک در بندر انزلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت؛  امیر دریادار افشین رضایی حداد صبح امروزدر جمع کارکنان منطقه چهارم امام رضا (ع) و آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) با اشاره به جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: در تلاش هستیم تا به پاس زحمات شهدائ سرافراز منطقه چهارم امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش یادواره این عزیزان را در آینده نزدیک در شهرستان بندر انزلی برگزار کنیم.

وی با اشاره به ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این نیرو با الگو گرفتن از فرهنگ ناب عاشورایی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اهداف و ماموریت های خود را دنبال می کند.

فرمانده منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه پیشرفت‌های بسیاری در جنوب و شمال کشور داشتیم، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش با اقتدار ماموریت و حاکمیت خود در آب‌های متعلق به جمهوری اسلامی ایران و آب‌های آزاد را به انجام رسانده و لحظه ای در راستای پیشرفت کشور و کمک به ایجاد امنیت تعلل نخواهد کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.