معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : ارتقاء امنيت و احساس امنيت در جامعه، نيازمند حضور پر رنگ رسانه ها در حوزه پيشگيري از جرائم است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛سرهنگ جعفر كردلو در ديدار با سهرابي قائم مقام صدا و سيماي استان زنجان گفت: اصلي ترين شاخص و ثمره توسعه اجتماعي نظم و امنيت پايدار است و تعامل پليس و رسانه ها باعث تقويت سياست ها و راهبرد هاي پيشگيري از جرائم مي شود.

وي در ادامه به تعامل خوب و نزديك مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان زنجان با رسانه ها و صدا و سيماي شبكه اشراق اشاره و بيان کرد : اين تعامل باعث شده اقدامات و مطالب خوبي در زميني پيشگيري از جرائم و آموزش همگاني در اختيار مردم قرار گيرد.

سرهنگ كردلو با بيان اينكه رسانه ها عامل كليدي انتشار اطلاعات در نظام هاي اجتماعي بوده و ، تاثير قدرتمندي بر رفتار و هنجارهاي اجتماعي دارند گفت : رسانه ها تاثير معناداري بر تصوير كلي جرم و احساس امنيت در جامعه داشته و نقش اساسي در تامين و حفظ امنيت اجتماعي ايفا مي كنند.

اين مقام مسئول با اعلام اينكه، رسانه اي موفق است كه هم از مقبوليت و هم از محبوبيت در جامعه برخوردار باشد تصريح كرد : رسانه ها هر قدر از رسالت خود كه آگاهي بخشي ، عدالت خواهي و بيان حقايق و ... به دور باشند به همان ميزان از محبوبيت و مقبوليت آنان كاسته مي شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه رسانه ها پل ارتباطي پليس و مردم هستند خاطر نشان كرد : ما تلاش داريم از ظرفيت رسانه ها در جهت ارتقاء احساس امنيت ، دانش اجتماعي ، و مهارت افزايي اقشار مختلف جامعه و مردم در زمينه پيشگيري از جرائم و ناهنجاري ها استفاده كنيم.

وي با اشاره به اينكه رسانه ها مي توانند با گسترش اطلاعات در حوزه پيشگيري از جرائم ،امنيت و احساس امنيت را ارتقاء دهند گفت : ارتقاء امنيت و احساس امنيت، نيازمند حضور نظامند رسانه ها در حوزه پيشگيري از جرائم است.

سرهنگ كردلو اصلي ترين شاخص و ثمره توسعه اجتماعي را نظم و امنيت پايدار بيان و خاطر نشان كرد : تعامل پليس و رسانه ها باعث تقويت سياست ها و راهبرد هاي پيشگيري از جرائم مي شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت : تامين نظم و امنيت پايدار نيازمند مشاركت اقشار مختلف جامعه و فرهنگ سازي است كه در اين زمينه رسانه ها مي توانند نقش موثر و فعالي داشته باشند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: احساس ، امنیت ، رسانه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.