سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش یک شهر در آمریکا!

یک بنگاه معاملات املاک و مستغلات شهری متروکه در ایالت داکوتای جنوبی را با تخفیفی 37 درصدی به مبلغ 250 هزار دلار (850 میلیون تومان) به فروش می رساند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهرک 2.5 هکتاری «سوت» (Swett) یک رستوران، خانه ای سه خوابه، لاستیک فروشی و یک آبشخور داشته و در 160 کیلومتری جنوب شرقی شهر رپید سیتی داکوتای جنوبی قرار دارد.

استیسی مونت گمری (Stacie Montgomery) یکی از مشاورین املاک است و می گوید زمانی که آگهی فروش این ملک را در ژوئن 2014 (تیر 1393) منتشر کرد، خریداران آمریکایی و خارجی به این فایل علاقه مند شدند. با این حال برخی از خریدارانی که پیشنهاد های کتبی نیز ارائه داده بودند، کنار کشیدند که این امر بنگاه را وادار کرد تا بهای ملک را از 399 هزار دلار به 250 هزار دلار کاهش داد.

رویترز افزود:یکی از پیشنهادها مربوط به یک شرکت فیلمسازی روسی بود که قصد داشت از سوت به عنوان لوکیشن استفاده کند.

دهه چهل میلادی زمانی بود که جمعیت سوت در اوج خود بالغ بر 40 نفر بود. در آن زمان این شهرک دارای یک اداره پست و خواربار فروشی نیز بود.

مونت گمری می گوید که آخرین ساکنین سوت، لنس بنسون (Lance Benson)، همسرش و سگشان بود که پارسال و پیش از آنکه بانک ملکشان را مصادره کند، آگهی فروش آن را منتشر ساخت. بنسون، سوت را سال 1998 (1377) خرید و در جریان جدایی از همسرش آن را واگذار و دوباره در سال 2012 آن را خریداری کرد.




منبع: ایرنا

 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهر ، متروکه ، آمریکا ، تخفیف ، فروشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.