سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه: شخصیت قهرمانی داریم/ هنوز صددرصد هماهنگ نشدیم

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه معتقد است تیمش هنوز به هماهنگی صددرصدی نرسیده است اما شخصیت قهرمانی در مسابقات لیگ را دارد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دیدار تیم والیبال بانک سرمایه مقابل کاله مازندران و کسب پیروزی 3 بر یک در این دیدار گفت: در دیدار با تیم کاله آمل از نظر فنی نسبت به حریف برتری داشتیم. هرچند بازیکنان کاله هم بسیار پرقدرت ظاهر شدند اما خوشبختانه تیم ما توانست به خوبی از پس این مسابقه سخت بربیاید و 3 امتیاز کامل را از آن خود کند. 

سرمربی تیم بانک سرمایه افزود: تیم ما در دیدارهای قبلی کمی پرنوسان ظاهر شد و در برخی مسابقات در طول ست‌های مختلف نمایش متفاوتی داشت. اما در این مسابقه به استثنا ست دوم بیشتر دقایق برتری از آن شاگردان من بود. با این حال معتقدم هنوز بازیکنان به هماهنگی صددرصدی دست پیدا نکرده‌اند و با گذشت زمان همه چیز بهتر خواهد شد. هدف ما حضور در جمع مدعیان است که خوشبختانه تا کنون موفق شدیم به هدف خود دست پیدا کنیم.

سرمربی بانک سرمایه درباره این موضوع که در این دیدار از هر دو پاسور خود استفاده کرد،‌گفت: من به مهدی مهدوی و لوکاس ژیگادلو به یک اندازه اعتقاد دارم. هر دو بسیار با تجربه هستند و باید در میدان هم با توانمندی‌های خود به تیم کمک کنند. به نظر من هر دو پاسور امروز خوب کار کردند. 

کارخانه درباره برخی اعتراضات به نحوه قضاوت داوران از سوی برخی ستاره‌های تیمش عنوان کرد: این که بازیکنان من در برخی دقایق بازی اعتراضاتی می‌کنند به این دلیل است که شرایط بازی روی آن‌ها فشار وارد کرده است. برخی تنش‌های در مسابقات حساس طبیعی است اما من شخصا دوست ندارم بازی وارد حاشیه شود و همیشه به بازیکنانم تذکر می‌دهم.

وی افزود: سرعت این مسابقه بسیار زیاد بود و برخی اشتباهات داور این دیدار هم حاصل همین سرعت بالای حرکات دو تیم بود. به هر حال داوران هم باید دقت بیشتری برای سوت زدن به خرج دهند و بازیکنان هم حرفه‌ای تر عمل کنند تا حاصل این اتفاق لیگی عاری از هر گونه حاشیه و تنش باشد. 

کارخانه در پایان خاطرنشان کرد: در تیم بانک سرمایه بازیکنان بزرگ و تاثیرگذاری حضور دارند. نفراتی که داشتن هر کدام از آن‌ها برای یک تیم آرزو است. من از این بابت بسیار خوشحالم و باید اذعان کنم که تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و برای رسیدن به این هدفش تلاش خواهد کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.