سرمربى تيم واليبال پيكان درباره ديدار هفته نهم تيمش گفت: گنبد بازى خوبى ارائه كرد اما در نهايت به تجربه تيم من باخت.

پيمان اكبرى پس از پيروزى پيكان در ديدار با تيم جواهرى گنبد در گفتگو با به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تيم من امروز با استفاده از تجربه بالاى خود موفق شد به پيروزى برسد.جواهرى تيم خوب و منظمى است اما آن ها با وجود ارائه بازى برنامه ريزى شده و داراى سطح فنى بالا، نتوانستند مقابل تجربه بازيكنان من مقاومت كنند.
 
سرمربى تيم پيكان تهران با اشاره به سه ديدار سخت پيش روى تيمش گفت: متاسفانه به دليل حضور تيم ما در مسابقات قهرمانى جهان، فشردگى رقابت هاى ليگ براى ما بسيار زياد برد. در هفته هاى اخير هر هفته دو مسابقه برگزار كرديم و كمى خسته شده ايم. با اين حال بايد حرفه اى عمل كنيم. 

وي افزود: روز شنبه هم با تيم ثامن در مشهد ديدار خواهيم كرد. اين تيم در هفته هاى اخير خوب كار كرد و قطعا كار سختى مقابل اين تيم خواهيم داشت. با اين حال ما هم براى تداوم پيروزى هايمان به مشهد سفر مى كنيم. 

اكبرى در خصوص غيبت امير غفور در ديدار با گنبد، اظهار داشت: غفور كمى كسالت داشت و مسموم شده بود، به همين دليل تصميم گرفتيم در اين بازى استراحت كند تا براى مسابقات بعدى در كنار تيم باشد. سه ديدار سخت پيش روى ماست و بايد با تمام توان خود را آماده كنيم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار