سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته نهم ليگ برتر واليبال

مثلث مدعيان پابرجا ماندند

هفته نهم ليگ برتر واليبال مردان عصر امروز با برگزارى ٥ ديدار و پيروزى مدعيان مقابل حريفانشان پيگيرى شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور ، جام ٢٠٠ شهيد واليباليست ، با برگزارى ٥ ديدار در تهران، بندرعباس، اروميه و اردكان وارد هفته نهم خود شد.
سالن شهيد گل عباسى شهر اروميه اين هفته ميزبان دربى آذرى زبان ها بود. جايى كه دو تيم شهردارى تبريز و شهردارى اروميه به مصاف هم رفتند.اين ديدار در پايان با برترى ٣ بر يك شاگردان جهانگير سيدعباسى در تيم شهردارى اروميه همراه شد. تيمى كه با اين پيروزى ٢٥ امتيازى شد و همچنان صدرنشينى و اختلاف امتياز خود با رقبايش را حفظ كرد. اروميه اى ها با اين برد به هشتمين پيروزى خود در اين ٩ هفته دست پيدا كردند.
بانك سرمايه و كاله آمل هم يكى ديگر از ديدارهاى حساس هفته نهم را در خانه واليبال تهران برگزار كردند. ديدارى كه در آن شاگردان مصطفى كارخانه در تيم بانك سرمايه موفق شدند به پيروزى ٣ بر يك دست پيدا كنند. شاگردان عطايى با وجود عملكرد خوب خود نتوانستند حريف ستاره هاى بانك سرمايه شوند. بانك سرمايه با اين نتيجه ٢١ امتيازى شد و در جايگاه دوم باقى ماند. پيكان هم كه ساعتى قبل جواهرى گنبد را شكست داده بود با يك بازى كمتر در جايگاه سوم قرار گرفت.
ثامن الحجج خراسان هم اين هفته ميهمان آرمان ورزشى اردكان بود. ثامنى ها كه چهار هفته پياپى برنده ديدارهاى خود بودند، در مقابل آرمان اردكان هم موفق به كسب برد ٣ بر يك شدند. شاگردان جبار قوچان نژاد با اين پيروزى پنجمين برد خود را بدست آورده و ١٥ امتيازى شدند.
ناصر شهنازى اين هفته به همراه تيم سايپا راهى بندر عباس شد تا مقابل تيم فصل قبل خود مسابقه دهد. سايپايى ها كه هفته قبل يك پيروزى روحيه بخش مقابل متين ورامين كسب كرده بودند، براى حفظ روند خوب خود به پيروزى در اين ديدار مى انديشيدند و در نهايت ديدار ٢ بر صفر باخته را با پيروزيثى ٣ بر ٢ عوض كردند.
**نتايج كامل هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال: 
پیکان تهران ٣ - بازرگانی جواهری گنبد صفر
بانک سرمایه ٣ - کاله مازندران يك
شهرداری ارومیه ٣ - شهرداری تبریز يك
سايپا ٣ بر ٢  آلومينيوم
آرمان اردکان يك - ثامن الحجج خراسان ٣
گفتنى است ديدار دو تيم متین صالحین ورامین و گوهر کویر زاهدان به دليل مشكلات مالى تيم گوهر كوير و عدم حضور اين تيم در ورامين لغو شد و نتيجه آن بنا بر راى سازمان ليگ فدراسيون واليبال ٣ بر صفر به سود ورامين اعلام شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.