سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محله های قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر در راستای مطالبه شهروندان از نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سرهنگ سلمان امیری گفت:این طرح با همکاری دستگاه قضایی استان و در محله هادی آباد قزوین به مورد اجرا گذاشته شد.

وی افزود: با اجرای این طرح مقادیری موادمخدر از نوع حشیش و شیشه، تعداد زیادی سلاح سرد و شکاری، تعدادی اموال مسروقه از جمله خودرو پراید و سه دستگاه دوچرخه، یک دستگاه LCD، ابزار برش و تعدادی نیز قطعات خودرو کشف و ضبط گردید.

به گفته وی، در این رابطه 62 سارق، اراذل و اوباش و توزیع کننده موادمخدر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی قزوین معرفی شدند.

سرهنگ امیری گفت :نیروی انتظامی اجازه اخلال در نظم و امنیت را به اینگونه افراد را نداده و با قانون گریزان و هنجار شکنان قاطعانه برخورد می کند.

وی یادآور شد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری خرده فروشان موادمخدر در روزهای آینده ادامه خواهد داشت و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد و سایر آسیب های اجتماعی موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان بگذارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: طرح ، ارتقا ، امنیت ، محله ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.