سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اعلام آمادگی کمیته امداد آذربایجان شرقی برای جمع آوری نذورات مردم در آستانه اربعین حسینی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: مردم نیکوکار استان تاکنون 36 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان مساعدت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، دشتی با اعلام این خبر افزود: مردم نیکوکار استان در ماه محرم نذورات و احسان های خود اعم از غذای گرم،خشک و قربانی را به این نهاد تحویل دادند که در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی کمیته امداد استان آماده جمع آوری نذورات و احسانات مردم عزادار ابا عبدالله الحسین است.

دشتی با اشاره به اینکه طرح احسان حسینی توسط کمیته امداد در ماههای محرم و صفر اجرا می شود خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت معنوي در راستاي آمادگی روحی و روانی مومنین جهت خدمت به نیازمندان در ماه محرم و صفر،جهت دار نمودن نذورات مردمی با هدف رسانیدن نذورات به مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تبیین فرهنگ احسان مومنین به نیازمندان با لحاظ نمودن جایگاه ارزشی احسان حسینی از اهداف این طرح می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: شماره حساب 777 بانک ملی به منظور جذب نذورات مردم عزادار امام حسین(ع) در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: کمیته امداد ضمن تعامل هدفمند با هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد نسبت به جذب حاميان در قالب طرح های محسنین، طاها، اكرام نسبت به حامي‌يابي در بين عزاداران حسینی اقدام کرده است.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.