سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح جلسه هیئت مدیره از زبان عبدی

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: گزارش‌های حقوقی و مسائل مالی موضوعات مورد بحث جلسه امروز بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عبدی در ادامه عنوان کرد: جلسه فوری برگزار کردیم و در این جلسه در مورد گزارش‌های حقوقی، مسائل مالی و نوع بازی بازیکنان که روبه رشد هستند مورد بحث قرار گرفت.

وی بیان کرد: مسئولان حقوقی در مورد پرونده ژوزه باید به نتیجه مناسب برسند، همچنین در مورد اردوی کیش صحبت کردیم که باید در مورد هزینه‌های آن باید تصمیم بگیریم، برگزاری یا عدم برگزاری اردو هم به نظر برانکو بستگی دارد.

عبدی در مورد اینکه پول در حساب حامی مالی نبوده است بیان کرد: این موضوع به تعهدات اسپانسر مربوط نیست، منبع باشگاه یکسری مسائل اداری دارد که باید از سمت ما حل شود. مسائل بانکی ما باید به خزانه‌دار واریز شود و پس از آن به دست ما برسد، فکر می‌کنم این مشکل برطرف شده است، تعهد دو طرفه با حامی مالی داریم.

عبدی در مورد صحبت‌های زادمهر نسبت به بدهی سنگین به ژوزه بیان کرد: پرسپولیس در چند ساله گذشته چقدر بدهی دارد، هر روز دست به گریبان یکسری مسائل حقوقی هستیم که به علت مسائل گذشته است. امسال اولین سالی است که آرام آرام بدهی‌های سال‌های گذشته را صاف می‌کنیم. اگر پولی است باید برای همه یکسان پرداخت شود.

وی در مورد بحث داوری بیان کرد: ما پیگیر مسائل داوری هستیم، همچنین دنبال جاروجنجال نیستیم به همه احترام می‌گذاریم اما  خواسته‌مان این است که در همه بازی‌ها مسئله جوانمردانه رعایت شود.
 
وی در مورد جذب بازیکن خاطرنشان کرد: هنوز لیستی برای جذب بازیکن دریافت نکردیم، اعضای هیات مدیره اصرار دارند که لیست زودتر به دستشان برسد.
 
عبدی در مورد ورزشگاه درفشی‌فر معارض دارد، بیان کرد: این زمین از تربیت بدنی سال‌های گذشته به پرسپولیس رسیده است. دادگاه‌ها باید در این مورد رای بدهند.
 
سخنگوی هیات مدیره درباره انتخاب مدیر عامل گفت: همانطور که بعد از چند ماه توانستیم یک حامی مالی خوب جذب کنیم این موضوع هم انجام می‌شود.

وی درباره اینکه طاهری حق امضا دارد یا نه تصریح کرد: طاهری با امضای هیئت مدیره کارها را انجام می‌دهد و مجری مصوبات هیئت مدیره است.
 
عبدی در مورد پرونده‌های حقوقی ژوزه بیان کرد: جریان ژوزه به نوع رفتن و قراردادش برمی‌گردد که گزارش مفصلی به هیات مدیره داده شده  است. مستندات بررسی شود تا به یک راهکار منطقی برسیم. باید از طریق قانون پیش برویم تا مسئله حل‌و‌فصل شود، قانونی پیش می‌رویم و یا مصاحبه می‌کنیم.
 
وی در مورد رقم بدهی ژوزه بیان کرد: از روز اول گفتیم باید شفاف‌سازی صورت بگیرد و این موضوع مدیریت شود به هر حال باید پرداخت‌ها انجام شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس دولتی است و باید بودجه درستی داشته باشد که اتفاقات خاص درونش رخ ندهد و به ضرر باشگاه نباشد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: عبدی ، پرسپولیس ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.