عضو کمیته انضباطی پرسپولیس از احضار سوشا مکانی به این کمیته خبر داد.

کاشانی: سوشا مکانی برای ارشاد به کمیته انضباطی می‌آید

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: سوشا مکانی برای ارشاد به کمیته انضباطی فرا خوانده می‌شود تا دیگر رفتار زشت در زمین مسابقه انجام ندهد.

کاشانی در ادامه عنوان کرد: به هر حال تنها برخورد با سوشا مکانی درست نیست و باید با وی صحبت شود که این گونه رفتارها در شأن باشگاه پرسپولیس نیست و رفتارش باید معقول باشد.

کاشانی تصریح کرد: من با سوشا مکانی صحبت کردم که یک مقدار فکرش را به کار بیندازد و از مغزش استفاده کند. همچنین سوشا مکانی با این فیزیک و قد و قواره توانسته به تیم ملی راه یابد اما همه چیز مسائل فنی نیست.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: همچنین سوشا مکانی باید فرهنگ و رفتار اجتماعی را در کنار مسائل فنی داشته باشد تا به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود. سوشا مکانی نباید در مسائلی که به وی ارتباطی ندارد دخالت کند.

وی درباره پرسپولیس مقابل ملوان در جام حذفی گفت: تیم ما بازی نسبتا خوبی ارائه و حریفش را شکست داد اما آنچه اهمیت دارد این است که بازیکنان باید بدانند که پیراهن چه باشگاه بزرگی بر  تنشان است و باید م واظب رفتار و کردارشان باشند.

کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس منسجم است اما امیدوارک سکته در تیم ایجاد نشود. همچنین داوری‌ها رو به بهبود است و امیدوارم رو به سرما نرود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار