طبق شنیده‌ها جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی این هفته تشکیل نشد که رابطه شکراب چند عضو هیئت مدیره در این امر موثر بود.

پشت پرده لغو جلسه هیئت مدیره پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یکشنبه هر هفته تشکیل می شود اما این بار این جلسه برگزار نشد.
 
گفته می شود، اختلافات چند عضو هیئت مدیره با یکدیگر در تشکیل نشدن جلسه دخیل بوده است.
 
این در حالی است که جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چند هفته ای است در این جلسات شرکت نمی‌کند و شنیده می شود وی با برخی از مدیران باشگاه قهر کرده است.
 
از طرف دیگر خبرهایی به گوش می رسد که رابطه طاهری و عبدی هم شکراب شده و حتی گفته می شود این دو نفر با هم، حرف هم نمی‌زنند، شنیده‌ها حاکی از آن است که بحث انتخاب اسپانسر و نحوه ورود همراه اول یکی از دلایل اختلافات بین طاهری و عبدی عنوان شده است.
 
*بارندگی مانع برگزاری جلسه هیئت مدیره شد
 
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع گفت: وضعیت نامناسب آب و هوایی باعث شد که جلسه هیئت مدیره این هفته تشکیل نشود وگرنه مشکلی وجود ندارد.
 
وی درباره عدم حضورش در جلسات هیئت مدیره بیان کرد: من با هیچ کس اختلافی ندارم و بنابه دلایل شخصی در جلسات هیئت مدیره شرکت نمی‌کنم.
 
کاشانی درباره اینکه گفته می شود، رابطه عبدی و طاهری هم با یکدیگر شکرآب شده است، بیان کرد: من اطلاعی در مورد ارتباط اعضای هیئت مدیره با یکدیگر ندارم که بخواهم توضیح دهم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سازندگی باشگاه پرسپولیس عضو هیئت مدیره این باشگاه شدیم و نیت دیگری نداشتیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار