سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نطق میان دستور؛

نعمتی: دولت با استفاده از ظرفیت‎های کشور اقتصاد کشور را احیا کند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت با استفاده از ظرفیت‌های فراوان کشور اقتصاد را احیا کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد، در صحن علنی مجلس، با اشاره به تصویب طرح برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام با همه حاشیه‎های ریز و درشت و بداخلاقی‌ها و تجمع‎ها غیرقانونی به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسید و در حقیقت از گردنه سخت عبور کرد. 

نعمتی با اشاره به مخالفت‌های برخی نمایندگان با تصویب برجام، گفت: عده‎ای از نمایندگان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که آزادی افکار را از سایرین گرفته و سعی در قبولاندن افکار خویش به دیگران دارند و با این اعمال دیکتاتورانه خود را پیرو اهل بیت(ع) می‎نامند، در حالیکه چنین رفتاری با انقلابی‎گری همخوانی ندارد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: این افراد خود را چکیده اصولگرایان می‌دانند، آیا دروغ، تهمت زدن و فحاشی کردن جزئی از رفتار انقلابی است؟ اینان بدانند که مجلس بیدار است و نمایندگان عصاره ملت هستند.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به پایان فعالیت کمیسیون برجام بیان داشت: اقدامات کمیسیون برجام به اتمام رسیده و به تاریخ پیوسته است، جلسات بعدی این کمیسیون با چه مجوزی تشکیل می‌شود و دولت موظف است که نگرانی‌های رهبری، مردم و نمایندگان مجلس را در اجرای برجام رفع نموده و با اجرای دقیق قانون که بهانه را از مخالفین این طرح می‌گیرد، مقدمات را برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی فراهم نماید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: دولت با استفاده از ظرفیت‌های فراوان کشور اعم از نیروی انسانی متخصص، معادن غنی و صدها انرژی‌ خدادادی و همچنین بازار 70 میلیونی مصرف‌کنندگان داخلی، اقتصاد کشور را از نو احیا کرده و این مهم نیازمند عزم و اراده قوی از سوی دولتمردان است.


نعمتی با یادآوری کینه دشمنان انقلاب اسلامی، بیان داشت: هرگز نباید از کینه دشمنان غافل شد و صدالبته آمریکا و انگلستان بدانند همچنان دشمن شماره یک دولت و ملت ایران هستند.

نماینده مردم اسدآباد با تذکر به سران سلطه درباره تروریسم، اظهار داشت: کشورهای حامی تروریسم از جمله آمریکا، انگلستان و فرانسه بدانند که تروریسم در هر شکل و روشی چه خوب و چه بد، شر محسوب می‌شود و سرانجام حمایت اینان از تروریسم دامن خود و ملت‌شان را گرفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تشکر از رئیس جمهور برای کاهش نرخ تورم گفت: رکود در کشور مانند موریانه تمام ارکان تولید را نشانه گرفته و اکثر کارخانجات را به تعطیلی کشانده است. از دولت محترم انتظار می‌رود در تامین نقدینگی تولیدکنندگان، بخش مسکن و بخش‎های صنعت و معدن اقدامی جدی داشته باشد.

بهروزی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به نوبخت بیان داشت: در دولت قبل بودجه در زمان مقرر ارائه نمی‌شد، اما با اینکه بودجه در زمان مقرر به مجلس ارائه و به تصویب رسیده، اما اجرای آن با تاخیر 5_6 ماهه مواجه شده که موجبات نگرانی در کشور را فراهم کرده است.

وی در پایان خطاب به حجتی، وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ایشان انتظار می‌رود که فکری برای صادرات و خرید محصولات کشاورزان و کمک به کشاورزان این استان بنماید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.