نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت درباره اخبار منتشر شده مبنی بر ترکیب جدید تشکل رهروان ولایت واکنش نشان داد.

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در رابطه با اخباری مبنی بر ترکیب جدید اعضای هیئت مؤسس تشکل رهروان ولایت و همچنین انتخاب دبیرکل این تشکل، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران واکنش نشان داد.

وی با اشاره به اخبار منعکس شده از سوی ایرج عبدی یکی از اعضای تشکل رهروان ولایت گفت: جناب آقای عبدی در جلسه آخر تشکل رهروان ولایت حاضر نبودند و مباحثی که به آنها اشاره کرده‌اند تماما گمانه‌زنی‌های ایشان بوده است.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به اینکه تعداد اعضای مؤسس بیش از 30 عضو مطرح شده است تأکید کرد: اعضای مؤسس بیش از 30 عضو است و موضوع مطرح شده مبنی بر تعداد اعضا تماما گمانه‌زنی‌های فردی است و ما هیچکدام از موارد مطرح شده را تأیید نمی‌کنیم.

نعمتی تصریح کرد: بدون شک کارهای تشکیلاتی نیازمند رایزنی‌های متعدد با بزرگان است و درحال حاضر هم ما رایزنی‌های متعددی با بزرگان انجام داده‌ایم که نامشان اصلا در اسامی که آقای عبدی به آنها اشاره کرده‌اند، نیست.

نماینده مردم اسدآباد در ادامه بیان داشت: جناب آقای عبدی برحسب گمانه‌زنی‌های خود درباره اسامی افراد، بیشتر از افراد مجلسی نام برده‌اند که باید گفت اصلا موضوعات فرامجلسی است و تنها به داخل مجلس ختم نمی‌شود.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به موضوع تأییدیه‌های لازم مبنی بر اعلام تشکل گفت: معتقدم تا زمانی که وزارت کشور تشکیلات جدید را تأیید نکنند همه این موارد مطرح شده در حد گمانه‌زنی است ولی خوب باید گفت که ما اساسنامه مدنظر را تهیه کردیم و همچنین به نتایج خوبی برای کارهای اجرایی بعدی رسیده‌ایم.

نعمتی در ادامه با اشاره به موضوع دبیرکلی آقای جلالی در رأس تشکل رهروان ولایت گفت: دکتر جلالی تنها یکی از گزینه‌هایی است که از طرف مجلس برای دبیرکلی تشکل مطرح شده و بدون شک عزیزان خارج از مجلس هم گزینه‌های مبنی بر این جایگاه خواهند داشت.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: در حال حاضر آقای جلالی در حد یکی از گزینه‌ها برای دبیرکلی تشکل رهروان ولایت بود و در واقع فعلا دبیرکل نیست.

نعمتی در ادامه با بیان اینکه هنوز کمی زود است تا بشود دبیر کلی تشکل رهروان ولایت را انتخاب کرد اظهار داشت: معتقدم این تشکل درآینده تشکیل خواهد شد و انشاءالله با برند رهروان ولایت در انتخابات حاضر خواهد شد.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت در پایان خاطر نشان کرد: همچنین باید بگویم فعلا درباره نام جدید تشکل رهروان ولایت مواردی مطرح نیست و اینکه می‌گویند نامش به جمعیت تغییرکرده، همه موارد در حد گمانه‌زنی است.

انتهای پیام/



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: مجلس ، فراکسیون ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار