سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تخصیص اعتبار ویژه برای آموزش زبان فارسی به دانش آموزان دوزبانه آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به شرایط مرزی استان و وجود گویشهای مختلف در سراسر استان برای افزایش کمیت و کیفیت طرح آموزش زبان فارسی به دانش آموزان دوزبانه نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه ؛ فریدون سیدمصطفوی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: با وجود کمبود اعتبارات، شهریور امسال 350 کلاس آموزش زبان فارسی برای دانش آموزان دوزبانه در سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با توجه به شرایط مرزی استان و وجود گویشهای مختلف در سراسر استان برای افزایش کمیت و کیفیت طرح آموزش زبان فارسی به دانش آموزان دوزبانه نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

وی با اذعان به موفقیت پروژ مهر 94 در سراسر استان گفت: وزیر محترم آموزش و پرورش با ارسال تقدیر نامه از مسئولان عالی استان در این خصوص تقدیر کرد.

سیدمصطفوی گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی 5 آبان 94 در مدارس روستایی و شهری برگزار شد که بستر حضور فعال دانش اموزان در آینده کشور را فراهم می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه راهیان نور امسال بدون هیچگونه مشکلی برگزار شد؛ خاطر نشان ساخت: بیش از 22هزار دانش اموز دختر و پسر از مناطق عملیاتی استان بازدید کردند و استان آذربایجان غربی میزبان دانش آموزان استانهای همجوار بود.

وی ادامه داد: راهپیمایی 13 ابان امسال بدلیل تدابیر صورت گرفته و هماهنگی با سایر دستگاهای اجرایی بسیار باشکوه برگزار شد.

در این جلسه، طرح موضوع المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در استان، طرح واگذاری فضا با کاربری آموزشی واقع در مهاباد در کنار پروژه های مسکن مهر و تبدیل به احسن نمودن برخی املاک آموزش و پرورش استان با هدف ایجاد فضای آموزشی در ارومیه مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

گفتی است در پایان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، تقدیر نامه وزیر آموزش و پرورش برای اجرای موفق پروژه مهر 94 را به استاندار آذربایجان غربی اهدا کرد

انتهای پیام/ز.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.