رییس هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری کاشان از چاپ کتاب فرصت های سرمایه گذاری کاشان در حوزه های مختلف به دو زبان فارسی و انگلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرداری کتاب فرصت های سرمایه گذاری شناسایی شده کاشان در حوزه های مختلفی از قبیل حمل و نقل، خدمات شهری، انبوه سازی مسکونی و تجاری، خدمات رفاهی، تفریحی و گردشگری را به چاپ می رساند.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در پاسخگویی به درخواست های سرمایه گذاران افزود: بخشی اصلاحات مدنظر هیأت عالی در شیوه نامه ی سرمایه گذاری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شد که لایحه ی پیشنهادی شهرداری در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان مطرح و به تصویب رسید.

به گفته وی، نگاه تعیین ترکیب جدید کمیسیون کارشناسی سرمایه گذاری و اضافه شدن یک عضو حقوقی به ترکیب هیأت عالی سرمایه گذاری از تغییرات و اصلاحات شیوه نامه جدید نسبت به شیوه نامه قبل است.

شهردار کاشان تصریح کرد: پروژه های سرمایه¬گذای از این به بعد با تفویض اختیار شورای اسلامی شهر به صورت صرف در کمیسیون و هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری مطرح و تصمیم گیری خواهد شد تا با انجام این کار سرعت پاسخگویی به سرمایه گذاران افزایش یابد.

ناظم رضوی در پایان با تاکید بر اینکه کاشان شهری تاریخی و گردشگری با ظرفیت های فراوان سرمایه گذاری در درآمدزایی سرمایه گذاران و کسب درآمد پایدار شهر برای رشد و شکوفایی هر چه بهتر و بیشتر آن است گفت: مشارکت مالی بخش خصوصی مصداق همدلی و همزبانی مردم و مسوولین در ارائه خدمات گسترده حوزه های مختلف مدیریت شهری و افزایش رفاه حال و رضایت شهروندان و هموطنان است .



انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.