سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کربکندی: کی‌روش یا بهانه می‌گیرد یا می‌داند چه آینده‌ای دارد

کارشناس فوتبال ایران معتقد است دو مسئله این شایعات را در خصوص کی‌روش بوجود آورده است.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شایعه رفتن کی‌روش از تیم ملی بیان کرد: ایران برای کی‌روش جای بدی نبوده و این مربی از این صحبت‌ها دو منظور را دنبال می‌کند. یا به دنبال امکانات بیشتر برای تیم ملی است یا اینکه می‌داند چه کار سختی در آینده دارد و برای رفتن بهانه می‌آورد.

وی ادامه داد: کی‌روش با توجه به وضعیت فوتبال ایران بیشتر به دنبال امکانات بهتر برای تیم ملی است و فکر می‌کنم در این شرایط ایران را ترک کند. رفتن کی‌روش در این زمان به تیم ملی لطمه می‌زند.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: برنامه ریزی خوبی برای تیم ملی انجام گرفته است. جوان‌ها و شاخص‌های ایران در لیگ دیده شده‌اند اما کی‌روش باید بداند روزهای سختی را پیش‌رو دارد.

سرمربی تیم ملی از اینم مسئله آگاه است و محک زدن بازیکنان در این چنین بازی‌هایی کمک فراوانی به تیم ملی می‌کند.

وی افزود: جوان‌هایی که خواب تیم ملی را نمی‌دیدند در ترکیب اصلی تیم حضور دارند و این می‌تواند انگیزه‌ها را در بازیکنان افزایش دهد.

کربکندی در ادامه گفت: کی‌روش به تناوب از همه بازیکنان استفاده می‌کند و همه آن‌ها در اختیار مربی قرار دارند و کمتر بازیکنی در ایران وجود دارد که در تیم ملی دیده نشده باشد و فکر می‌کنم نخبه‌های این اردوها تیم متحدی را برای تیم ملی تشکیل خواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیر یا زود این پوست اندازی‌ها و تغییر نسل درفوتبال کشور باید رخ می‌داد و امیدوارم این جوان‌ها در آینده نسل خوبی را برای ایران بوجود آورند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کی‌روش ، تیم ملی ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.