سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تجلیل از داور بین المللی کرمان

مراسم تجلیل از داور بین المللی کرمانی امروز با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پیشکسوتان ورزش کاراته در سالن تجلی کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محمدخانی، داور کرمانی اعزامی به نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد،گفت: در این مسابقات که در جاکارتا برگزار شد، به همراه 8 نفر از داوران جهانی و 6 نفر از اعضای شواری داوران ایران حضور داشتم.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور 91 کشور جهان و هزار و 441 شرکت کننده برگزار شد، تیم ایران در 6 تشک با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 8 برنز موفق به کسب رتبه ی هفتم جهان شد.

محمدخانی در بخش دیگری از سخنانش به درخشش کاراته کاهای کرمانی اشاره و خاطرنشان کرد: افتخار کاتای کرمان را آقای مهدی قرایی که سوم جهان شد، کسب کرد.

وی با تشکر از محمدی، مربی این ورزشکار، تصریح کرد: تیم کاتای سه نفره ی کرمان در رده ی نوجوانان نیز در فینال خوش درخشیدند.

محمدخانی با اعلام اینکه قهرمانی ایران در آسیا و جهان به بودن داوران در کنار تیم ها منوط می شود، یادآور شد: اگر داوران حمایت شوند، تیم ها هم به جایگاه اصلی خود می رسند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تجلیل ، داور ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.