سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی شناورهای فرسوده/ تسهیلات به کمک توسعه گردشگری دریایی می آیند

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:مهمترین هدف در این خصوص افزایش قدرت حمایت از بخش خصوصی فعال در حمل بار و مسافر بوده است تا آنها بتوانند با کمترین دغدغه‌ای نسبت به نوسازی ناوگان فرسوده خود اقدام کنند.

عبدالکریم رزازان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:  امسال از محل منابع وجوه اداره در چند بانک سپرده‌گذاری کرده‌ایم که در این راستا قراردادهای چهار جانبه‌ای بین سازمان بنادر و دریانوردی، بخش خصوصی، تعاونی و بانک‎ها برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت امضا شده است.

وی ادامه داد: مهمترین هدف  در این خصوص افزایش قدرت حمایت از بخش خصوصی فعال در حمل بار و مسافر بوده است تا آنها بتوانند با کمترین دغدغه‌ای نسبت به نوسازی ناوگان فرسوده خود اقدام کنند.

رزازان هدف از این قراردادها را تأمین تجهیزات بندری و نوسازی شناورهای فرسوده اعلام کرد و افزود: بر اساس اولویت‎بندی سازمان بنادر و دریانوردی به متقاضیان، تسهیلات با سود صفر درصدی برای نوسازی شناورهای مسافری اعطا می‎شود.

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: همچنین برای شناورهای باری فرسوده نیز تسهیلات مناسبی را در اختیار مالکان قرار می‌دهیم و بخشی از یارانه سود این تسهیلات را سازمان بنادر و دریانوردی پرداخت می‌کند.

رزازان با تأکید بر اینکه یکی از رسالت‌های سازمان بنادر و دریانوردی نوسازی شناورها به خصوص مسافری بوده است، بیان کرد: به دنبال پرداخت تسهیلات با نرخ سود مناسب به متقاضیان بخش گردشگری دریایی جهت توسعه این حوزه هستیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.