سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری اجتماع عظیم منشور عزت در چهار شهرستان خراسان رضوی

اجتماع عظیم عزاداران حسینی با عنوان منشور عزت در شهرستان های سبزوار، شاندیز، نقاب و تربیت حیدریه خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: این اجتماع با هدف معرفی حماسه پیام آور کربلا و به مناسبت ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام، خطبه خوانی حضرت سجاد(ع)، عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در کاخ یزید، محکومیت خاندان بنی امیه و قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به صورت ویژه در 4 شهرستان خراسان رضوی برگزار می شود.

گنابادی نژاد افزود: این اجتماع روز پنجشنبه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در شهرستان سبزوار با سخنرانی آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

وی گفت: همچنین این اجتماع در شهرستان نقاب پنجشنبه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این شهر با سخنرانی سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مداحی حاج احمد واعظی نیز برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در شهر تربت حیدریه نیز آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران صبح جمعه 22 آبان پس قرائت دعای ندبه در جمع عزاداران حسینی این شهر به ایراد سخنرانی می پردازد.

گنابادی نژاد گفت: اجتماع عظیم منشور عزت نیز در شهرستان شاندیز ساعت 9 صبح 22 آبان در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود و حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.