آبادان؛

حرکت کاروان های مردم خوزستان به سمت کربلا

حرکت کاروان های مردم خوزستان به سمت کربلا آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار اهواز گفت: حرکت برخی از گروه‌ها آغاز شده به طوری که کاروان 20 هزار نفری مناطق ملاشیه و عین‌دو اهواز و شهر ملاثانی به سمت کربلا راه افتاده‌اند.

امیر آهن‌جان با اشاره به اینکه شهرداری درصدد است برای زائران مراسم اربعین امسال خوزستان که از 2 محور مرزی استان تردد می‌کنند خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد افزود:در سال گذشته امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی کاملاٌمهیا نبود، امسال با توجه به تعداد کثیری که پیش‌بینی‌ شده آماده سازی جاده‌ها از اولویت‌ها بود به همین منظور نقطه صفر چزابه آسفالت شده و نیز بیش از 80 سرویس بهداشتی در حال نصب است.

وی گفت: از دیگر اقدامات انجام شده برپایی نمایشگاه فرهنگی بوده که در این نمایشگاه غرفه‌های کودک، پاسخگویی به مسائل شرعی زوار و نیز توزیع محصولات فرهنگی راه‌اندازی شده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز تصریح کرد:بیش از 20 دستگاه اتوبوس از ورودی چزابه برای خدمت رسانی به زوار اربعین در نظر گرفته شد.

آهن‌جان افزود: روزانه بیش از 45 کارگر خدماتی شهرداری در زمینه حفظ نظافت و ارائه خدمات به زائران در ایام برگزاری مراسم اربعین به کار خواهند پرداخت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.