سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

خدمات جدید در کلینیک تخصصی دندانپزشکی رسالت چالش‌تر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خدمات جدید در کلینیک تخصصی دندانپزشکی رسالت چالش‌تر ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ دکتر مرتضی هاشم‌زاده در آیین بهره برداری از خدمات جدید کلینیک تخصصی دندانپزشکی رسالت، از افزوده شدن ۱۰ یونیت دندانپزشکی به مجموع یونیت‌های موجود در این مرکز خبر داد.

وی همچنین از همکاری ۱۰ پزشک متخصص جدید در این مجموعه خبر داد و گفت: با ایجاد تحولات جدید قطعاَ شاهد ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین خواهیم بود.

هاشم‌زاده، اعتبار هزینه شده جهت خریداری موتور ایمپلنت و دستگاه الکتروسرجری این کلینیک را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در بخش توسعه و بهسازی ساختمان این کلینیک نیز با توجه به آغاز فعالیت دانشکده دندانپزشکی در این مرکز سه باب کلاس آموزشی و یک باب اتاق اساتید و سایت پژوهشی مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر هاشم‌زاده در خصوص آغاز فعالیت آموزشی دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید از مهرماه، ۱۷ دانشجوی دندانپزشکی عمومی در این دانشکده مشغول به تحصیل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: در حال حاضر ۶۵ نیرو در کلینیک مشغول به خدمت هستند که از این تعداد ۱۷ نفر متخصص، ۲۰ دستیار و مابقی کادر اداری و خدماتی هستند.

وی افزود: مراجعین به این مرکز تخصصی تنها با پرداخت دو سوم تعرفه هزینه‌های تخصصی دندانپزشکی، خدمات را در حد مطلوب دریافت می‌نمایند که همین امر موجب استقبال خوب هم استانی‌ها از این کلینیک در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ گردیده است.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی رسالت چالش‌تر در ناحیه غرب شهرکرد، در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار متر در بخش‌های مختلف تخصصی از جمله پریو (درمان بیماری‌های لثه)، اندو (درمان ریشه دندان)، ترمیم و زیبایی دندان، ارتودنسی و جراحی‌های مربوط به فک و صورت، دندانپزشکی کودکان، پروتزهای دندانی، ایمپلنت (جراحی و پروتز) به مردم استان خدمات ارائه می‌نماید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
سلام،جراحی دندان عقل هم انجام میشه؟
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
سلام،جراحی دندان عقل هم انجام میشه؟