سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستگانی: هر تیمی در گنبد به مشکل می‌خورد

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان با اشاره به تماشاگران تیم جواهری گفت: هر تیمی در گنبد به مشکل بر‌می‌خورد.

عبدالرئوف بستگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در آستانه دیدار با جواهری گنبد، اظهار کرد: شب گذشته به گنبد رسیدیم و به دلیل مسافت طولانی که از فرودگاه ساری تا گنبد طی کردیم بازیکنانم تا بعدازظهر استراحت خواهند کرد و عصر امروز نخستین تمرین خود در گنبد را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به مصدومیت دو بازیکنش در آستانه این دیدار گفت: علی جلالی از ناحیه شکم و مسعود رمضانی از ناحیه زانو دچار کشیدگی عضله شده‌اند که امیدوارم با کمک پزشک تیم مشکل این بازیکنان پیش از دیدار با گنبد حل شود به این مسابقه برسند.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی با اشاره به سختی‌های رویارویی با تیم جواهری در گنبد، گفت: این تیم از هواداران خوب و پرشوری بهره می‌برد که کار را برای هر تیمی در این شهر سخت می‌کنند. بدون شک تیم ما هم از این قائده مستثنی نخواهد بود و کار آسانی برابر این تیم نخواهد داشت. 

وی افزود: اگر به روند مسابقات تیم آلومینیوم نگاهی بیاندازم باید اذعان کنم که از روند تیمم رضایت دارم. آن‌ها با توجه به دیر بسته شدن و نرسیدن به میزان هماهنگی کافی به نسبت بسیار خوب کار کرده اند و رفته رفته روند بهتری هم خواهند داشت. 

بستگانی با بیان این مطلب که عدم اعتماد به نفس مشکل اصلی تیم آلومینوم است، خاطرنشان کرد: بازیکنان من جوان هستند و زمان لازم است تا علاوه بر رسیدن به سطح ایده‌آل از هماهنگی اعتماد به نفس کافی پیدا کنند. امیدوارم این اتفاق رفته رفته رخ دهد و بتوانیم شاهد نتایج خوبی از سوی تیم والیبال آلومینیوم در ادامه راه لیگ باشیم.

وی رسیدن به مرحله پلی‌آف مسابقات را هدف تیمش عنوان کرد و اضافه کرد: شاید مدیران تیم هدفشان تنها حضور در لیگ باشد اما من و بازیکنانم در تلاشیم با تمام توان برای حضور در پلی‌آف بجنگیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که در دیدارهای مختلف به بازیکنان جوان و نوجوانم و بازیکنان بومی میدان بدهم. من کاملا به تک تک بازیکنانم اعتقاد دارم و به نظرم تا زمانی که میدان نبینند و تجربه بازی پیدا نکنند پیشرفت نخواهند کرد. امیدوارم روزهای خوبی پیش روی والیبال هرمزگان باشد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.