سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

موفقیت فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در آزمون دستیاری سال94

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از موفقیت چشمگیر و پذیرش فارغ التحصیلان رشته پزشکی این واحد دانشگاهی در رشته های مختلف رزیدنتی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،دکتر محمد جعفر رضایی گفت : در آزمون دستیاری سال 1394، 34 نفر از فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رشته های مختلف دانشگاههای علوم پزشکی کشور پذیرفته شده اند.

وی افزود : قبول شدگان در رشته هایی پذیرفته شده اند که استان کردستان شدیدا به تخصص آنها نیاز داشته و ظرفیت پذیرش این رشته ها در کشور بسیار محدود و قبولی نیز مشکل است.

معاون آموزشی دانشگاه بیان کرد : آزمون‌ پذیرش‌ دستیار در روندی مشابه‌ کنکور سراسری فقط یکبار در سال‌ و در دانشگاههای علوم‌ پزشکی سراسر کشور برگزار می شود و آمار پذیرش تصاعدی و رو به افزایش فارغ التحصیلان دانشگاه در بسیاری از رشته های سخت و مشکل ، بیانگر رشد کیفی و ارتقاء سطح آموزش پزشکی درمقاطع علوم پایه و بالینی این واحد دانشگاهی است. 

دکتر محمد جعفر رضایی ضمن تبریک به این فارغ التحصیلان سختکوش این موفقیت علمی را به مسئولان دلسوز دانشگاه تبریک گفت و از خدمات آموزشی و درمانی اساتید عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی تقدیر نمود.

گفتنی است، آزمونهای کتبی این دوره در دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.