سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیامی؛

سردار کارگر درگذشت پدر صادق آهنگران را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر حاج صادق آهنگران را به وی تسلیت گفت.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ "بهمن کارگر " رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت حاج غلامرضا آهنگری پدر حاج صادق آهنگری (آهنگران) را به وی تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: درگذشت پدر بزرگوارتان حاج غلامرضا آهنگران موجب تأثر و تألم خاطر گردید و فراق و از دست دادن پدری که عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) سپری نموده و با تربیت فرزند برومندی همچون جناب‌عالی، که از خود به یادگار گذاشت، بسیار سخت و جانکاه است.

این پیام می‌افزاید: بی شک آغاز سفر ابدی، بستن رحل اقامت از این دنیای فانی به دیار باقی در ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان نشان از دلدادگی و ارادت خالصانه آن مرحوم به مولا و اربابش حضرت امام حسین(علیه‌السلام) می باشد.

در خاتمه، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس، ضمن ابراز تسلیت و همدردی با آقای آهنگران و خانواده ایشان؛ از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علّو درجات و همنشینی با سیدالشهداء و یاران باوفایش خواستارشده و برای ایشان و سایر بازماندگان گرامی آن مرحوم صبر و شکیبایی مسألت نموده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.